Gå til innhold

Noen med fantasi og bilderedigeringsegenskaper?

Straydog

Anbefalte innlegg

Stemmer for litt mere inspirasjon til bilder som kan mekkes jeg.. Synes dere kan få lov til å endre på klassen min jeg.. Endel Lamers der.. (Meg = øverst til høyre)

10A.jpg

Mye bra damer i den klassen der.... :p *sikle*

Jassåja? Jeg ser bare to. :dontgetit:

Edit: Plastpose noen? :laugh:

Endret av DraZeN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, denne tråden er døende.

Hvem tar ansvar? jo, dere gjettet det: Meg!

Og her er mitt forslag til hva man kan leke seg med. jeg er en stor tilhenger av ansiktsredigering. Derfor har min venn DDK tillatt meg å benytte et ufattelig ekkelt bilde av ham selv.

Til dere som sender meg PM-er: Nei, det er ikke noe fiendskap mellom meg og DDK. Det eneste jeg kan nevne her er at han en gang tok seg friheten å bøffe ballen til gruppa mi i en gymtime. En gang på barneskolen.

Og dere andre: NEI! vi er ikke elskere. Slutt å mase. :green:

Uansett: Jeg sender med basisbildet først. Dette begynte jeg med. Jeg har selv fjernet noe han hadde foran munnen med hell.

De manipulerte bildene er i virkeligheten rett og slett dårlige, siden jeg brukte ca. 10 min på hver. MEN, som sagt, noen må ta ansvar.

1.jpg

bilde 1: Suger egentlig.

Skitt au..

2.jpg

bilde 2: Lite DDK igjen egentlig ... :nei: Ikke bra dette heller, men ikke SÅ sugent som nr 1. Det var egentlig en prøve det da :)

3.jpg

nr3. Mistet USB-enheten min, så måtte bruke diskett. Kroppen ble ikke med, men den var jo ikke interessant. Tross alt er jeg ute etter å lage STYGGE ting :yes:

Det desidert beste, siden jeg brukte litt mer tid på det.

4.jpg

Ok, avsteming:

1. Hvem av dem gir deg størst følelse av kvalme og ubehag?

2. Er det tilfeldig at masse snille menn i hvite frakker kommer til huset mitt og gir meg drops rett etter at dette ble postet på nettet?

EDIT: ser nå at det første bildet må ordnes på. Tror det er en førsteutgave, da ansiktet nettopp hadde blitt festet. Og det andre ser ikke ferdig ut... og hei, det tredje er også feil, ettersom det er "halsshugget".

Uansett, bare fjern det noen om det er støtende, tregt, dårlig eller "usakelig".

EDIT2: Ordnet på det første. Som det sugde. Suger fortsatt, siden det bare er to øyne og to buskete øyenbryn. Tror siste bildet er ok nå-

EDIT3: naai! Dette stemmer ikke... dæng, dette må jeg edite på nytt. Opp trappen uten sener i høyre fot igjen.... **sigh**

(jeg HATER bilde nr. 1, øynene er attpåtil feil. "hastverk er lastverk")

EDIT4: Jo, nå stemmer det. Men jeg hater det jeg har laget. Æsj, dette er for dumt. Mest lyst til å slette hele sulamitten med unntak av det siste bildet nå. Nuvel, samme kan det være.

(aaargh! Bilde Nr. 1! døøøøØh!)

EDIT5: bør ordne haken på det siste bildet. jaja... orker ikke de trappene igjen. Hater disketter.

Endret av Fasces
Lenke til kommentar
et eneste jeg kan nevne her er at han en gang tok seg friheten å bøffe ballen til gruppa mi i en gymtime. En gang på barneskolen.

Det var ikke din ball, det var min.!!!!!!!!

Bildene ble "fine" de fasces :thumbup: , til de som syntes at jeg ser ufattelig stygg ut så må jeg fortelle at jeg er penere i virkeligheten :p

(Men det er en ting jeg lurer på fasces, hvorfor tar du bare bilder av meg, ikke at det gjør meg noe... men det er litt mistenkelig.... :hmm: Ta og fiks på et bilde av noen andre neste gang da....)

Lenke til kommentar
Det var ikke din ball, det var min.!!!!!!!!

Bildene ble "fine" de fasces  , til de som syntes at jeg ser ufattelig stygg ut så må jeg fortelle at jeg er penere i virkeligheten 

(Men det er en ting jeg lurer på fasces, hvorfor tar du bare bilder av meg, ikke at det gjør meg noe... men det er litt mistenkelig....  Ta og fiks på et bilde av noen andre neste gang da....)

Okok, men en ting er sikkert. Det VAR min ball.

Og DDK, bildene av deg er de eneste jeg kan jobbe med. Du er den eneste i "crewet" der bildene ikke er overskygget e.l. Bildene av meg klarer jeg ikke å bruke til noe, Hisoka er for mørk, og Dong for stygg. Dr. Pistol har jeg ikke noe av.

Men du har et poeng. Jeg er nok litt rar, siden jeg av en eller annen grunn tar bilder av deg og plasserer de over ansiktet til en gjeng damer.

Skal ordne et bilde av noen andre og da... skal se om jeg greier meg også.

Men jeg hater å bli tatt bilde av, så klart :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...