:---{D Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 "Greit med smårips også...små og trange, og lette å fange.. God den og ja! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kan jo sitere en kamerat av meg: Har dem ikke hår så tegner vi hår Dagens beste.. Eller som når folkehøgskulen min skulle spele en konsert på en barneskule: "Greit med smårips også...små og trange, og lette å fange.. En kompis av meg: "Bedre med to på sju enn ei på fjorten..." samt en annen: "Smårips er også bær!" Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 haha, very funny..... de r ihvertfall eldre enn meg uansett, back to topic,(har ikke noe å bidra med selv da) kan noen fortsette å mekke bilder? gnisten var best på de ti første sidene Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 What's the best thing about twenty-eight-year olds? There are 20 of them! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Buffalo-alert. Forresten, er det snakk om the Buffalo fra CSI episoden Bloods Drops, eller? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 What's the best thing about twenty-eight-year olds? There are 20 of them! Den var bare ekkel. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Buffalo-alert. Forresten, er det snakk om the Buffalo fra CSI episoden Bloods Drops, eller? Nei, buffalo-sko. Studèr klassebildet og spot ze ugleh platåsko. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Buffalo-alert. Forresten, er det snakk om the Buffalo fra CSI episoden Bloods Drops, eller? Nei, buffalo-sko. Studèr klassebildet og spot ze ugleh platåsko. I see.. var bare at Buffalo'en var pedo voldtekts mann, og det virket som det passet til alle disse andre sjuke innleggene (ja, vet, min var egentlig sykest) Anyway, buffalo==øgeli Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dette ble jo bare småprat, så det er vel bare å stenge, eller?... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dette ble jo bare småprat, så det er vel bare å stenge, eller?... nei? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 trenger bare flere bilder å redigere, så går det bra! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Fant dette på gewgel no nettopp, noen som klarer å gjøre det litt gøy? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Våre artister har fått heteslag.... Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Eeh... Det er mulig jeg kan poste et bilde av DDK igjen ... Det er alt jeg driver med for tia. Jeg fjerner for øyeblikket en skje foran munnen hans på et bilde. Lurer på hva jeg kan gjøre med det.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det var vel her jeg skulle ha skrevet noe morsomt men er så og si helt tom for ideer om dagen, pluss at det bildet er litt vanskelig å jobbe med for å si det sånn. Bare en liten bolle og så skal jeg grave meg ned igjen. Og da takker jeg for meg. Dette var vel egentlig bare trist. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ble ikke så veldig bra... men de kom ut av skapet iallfall Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 fordi han har 2 http:// Kanskje det funker nå? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 fordi han har 2 http:// http://www.unik.no/~andreto/komikere.jpg Kanskje det funker nå? Funker der ja!! LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå