Bamse_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hele "Vil-du-bli-millionær"-serien Bush1 Bush2 Bush3 JEG LER!!! Det værste er vel at over 40% stemmer for at han heter Edmund!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hele "Vil-du-bli-millionær"-serien Bush1 Bush2 Bush3 JEG LER!!! Det værste er vel at over 40% stemmer for at han heter Edmund!! Veit!! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er det ekte det der da? Går det an å være så dum? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Til de som er aktive brukere av photoshop: er noen av dere med i Worth1000 eller lignende? hadde vært kult å følge dere der! Heter StefanGutten på W1K, har lagt ut et bilde til May Sweeps konkuransen... Hadde vært fint om dere gikk inn der og stemte på meg/kom med konstruktiv kritikk.. og når det er snakk om Edmund Bush har jeg bare å si om den saken... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hallo... kan noen plis sende meg en liten guide om hvordan jeg bruker psp8? Jeg får det ikke til... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Bare klikk deg fremover her på linken hvor det står free trial, to sider videre så står det en link hvor det står user guide og så er du i boks. Eller så kan du gjøre som meg å bare prøve deg fram. Panit Shop Pro 8? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Stemmer for litt mere inspirasjon til bilder som kan mekkes jeg.. Synes dere kan få lov til å endre på klassen min jeg.. Endel Lamers der.. (Meg = øverst til høyre) Mye bra damer i den klassen der.... *sikle* Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Haha, fjortisberter... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Haha, fjortisberter... antyder du til at fjortissberter ikke er en bra ting? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Haha, fjortisberter... antyder du til at fjortissberter ikke er en bra ting? uhu..... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 fjortisserberter er farlig, før man vet ordet av det så blir du burra inne.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 visst en jente ikke har legg er hun nok under 16 og da må man styre unna, derfor altig spør om legg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kan jo sitere en kamerat av meg: Har dem ikke hår så tegner vi hår Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hallo... kan noen plis sende meg en liten guide om hvordan jeg bruker psp8? Jeg får det ikke til... Du må nok sette deg ned utalje timer å øve å lese Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 fjortisserberter er farlig, før man vet ordet av det så blir du burra inne.. Jeg er ikke mer enn 16 da! er jo ikke så smårips det! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kan jo sitere en kamerat av meg: Har dem ikke hår så tegner vi hår Dagens beste.. Eller som når folkehøgskulen min skulle spele en konsert på en barneskule: "Greit med smårips også...små og trange, og lette å fange.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå