el-asso Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kan noen fotelle meg hvordan jeg får fargene til å stemme mer overens? Ikke klag på bildet please, det er forsøk nr. 1 ever med photoshop. Er ganske stolt Knallbra Er ingen ekspert på dette selv, men fargene til å stemme: Det beste er å ha 2 bilder som er relativt like i lyssetting etc. Som HalTan sier: ikke alle bilder passer sammen. Men det er noe som heter Image-->Adjustments-->Match Color. Her kan du merke ett område i ett annet bilde (eller samme bilde du holder på med) lage ett Layer av det merkede området og så gi ett område i det bildet du skal endre tilsvarende farge. (Du får spørsmål om hva du vil sammenligne med) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg skal ikke be deg om å fjerne bildet jeg fasces. Det er greit. Bildet ble fett foresten.... Men jeg syntes fortsatt at du kunne fjernet de røde øynene mine. Keep up the good work Lenke til kommentar
elbajong Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Måtte bare ha litt fart for å ta av En av de bedre på leeenge. Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Joda, jeg skal se på disse øynene dine da, din dott. Jeg bruker bare ACDSee og, tar en titt på de tipsene jeg har fått allerede! Alt mottas med takk! EDIT: I'll be back! Endret 30. april 2004 av Fasces Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Fra mange gamp til en gamp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) "hei og hå nå lander jeg snart!" Edit:glemte og sett inn bildet Endret 30. april 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Request : Sett noens hode på han her. Endret 1. mai 2004 av Laman Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Klarer du å se hvem som er puttet inn her da? Hint... "sjefen" Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Edit: kan ikke noen lage noe festlig med "mulla - lftet"? -Gleder meg- tbone : spent på ditt bidrag her Endret 1. mai 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Klarer du å se hvem som er puttet inn her da? Hint... "sjefen" Minner om Gordon ?! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 er jo gordon som er sjefen da... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 PERFEKT PS kødde bilde!! http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...r_b_144678b.jpg På dette bildet ser jeg for meg han skal gjøre noe au au i saken han har hatt den siste tiden med å forby homofilt ekteskap i den amerikanske grunnlove. Jeg er ikke god i PS, så har jeg ikke tid heller. Kan ikke dere flinke gjøre noe fett? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er det ikke Gates? 10 Points!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå