Exeter Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi må få et nytt bilde hver uke "elns" som vi kan ha det morro med. Gjøre det til en photoshop "greie". Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi må få et nytt bilde hver uke "elns" som vi kan ha det morro med. Gjøre det til en photoshop "greie". Amen to that! b Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Ja, får håpe kongefamilien og Sven O stiller opp på flere photo shootouts Lenke til kommentar
sull Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 fy ****** så bra dette var, bless ideen for at vi skal ha nytt bilde hver uke vi kan leke oss med Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ..har bare PsP8.. samme som meg Endret 3. februar 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
tbone Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Microsoft norge bør skjelve i buksene Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vi må få et nytt bilde hver uke "elns" som vi kan ha det morro med. Gjøre det til en photoshop "greie". Hva med at vi har en liten klubb her, hvor vi viser våre bidrag til nrk's konkurranse? NRK FOTOFIKLEKONKURRANSE Ny konkurranse hver uke. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Tøft... Vi burde kanskje bare sende de en link til denne posten. Jeg har nå sendt inn dette forslaget: EDIT: Var deilig å fikle med et nytt bilde..er dritt lei Haakon og kjerringa kan du si Endret 4. februar 2004 av tbone Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 det hadde vært kult med en lokal "photoshop friday" her. overlegne bilder! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hva med en "hardware.no-brukere-eier-bildekonkurransen-til-NRK"-tråd, der vi lager masse bilder til hver ukes konkurranse. Kanskje vinner noen av oss også... Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hehe....tenkte på den gangen Mette Å håkon ble kraftig forbrent av spottlights....ser ut som den lille allerede har fått brent seg litt av all blitzen EDIT: den tyske media Prinsessa såg ut så broren min på det bilde (når han va liten altså) Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Prinsessa såg ut så broren min på det bilde (når han va liten altså) Er det broren din du har som avatar? synes han ligner jeg Edit: På ungen i bildet over altså.. Endret 4. februar 2004 av tbone Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hva skjedde med ukens fotofikle konkurranse? dorthe skappel kommer opp jo.. hvor ble det av team antonsen bildet? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Hey...jeg er fanken meg med i finalen.....sjekk her (den med kniven) Det andre bildet fra fjellveggen ligger også i galleriet... Det er trekning på nrk2 kl 1900... *lermegihjæl* Endret 5. februar 2004 av tbone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå