SnowDOG_ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 http://www.home.no/dengalesiden/exorcist.jpg Edit: måtte legge med originalbildet så alle forstod hva det handlet om. FYFAN!! Den der......nei!!! *være våken med alle lysene på og ikke sove i hele natt!* :S Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Nice one, bakgrunnsmusikk? Hva heter den?Ble mest hekta på musikken. EDIT: Du som har laget den? HVVA??!?! Noen som ikke har hørt om AYB? Fy fy fy!! AYB er et fenomen. Søk på google så finner du litt info om det. /me er AYB fan nr1 Endret 13. april 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Dette her var mye bedre før, nå får dere pokker meg ta å legge inn noe som er morsomt da!!! fra 30 og oppover er jo bare faens shidd.. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 /me er AYB fan nr1 ehm.. nr 2. (takk) ;P Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Noen som har fått med seg det siste fra krf... Er det mulig å ikke kødde med Valgjerd Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 regner med at du fikk det i posten, etter at du hadde bestillt i fra adobes nettbutikk? Regn med det du.... Usikker på hva du mener, men du kan prøve Ctrl+E for å 'merge' de forskjellige 'layerne', evt. kan du gå på "Layer" og velge "Flatten Image". Legger ved 2 bilder jeg har laget av kamerat, men er vel kanskje for intern for at det skal bli moro for andre . Hva er et "layer".. Om jeg klipper ut en bit av et bilde (et hode feks) og setter det over et annet, er det slik du mener? Jeg har ikke lest pointerne engang. Orker ikke de kjedelige tutorialsene. Håper dette ikke stopper bildestrømmen... Kjempebra av deg DevN. Sikker på at det er morsomt spesielt for offeret. Det er ikke lett å se hva som er forandret på siden jeg ikke kjenner orginalen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Usikker på hva du mener, men du kan prøve Ctrl+E for å 'merge' de forskjellige 'layerne', evt. kan du gå på "Layer" og velge "Flatten Image". Legger ved 2 bilder jeg har laget av kamerat, men er vel kanskje for intern for at det skal bli moro for andre . Hva er et "layer".. Om jeg klipper ut en bit av et bilde (et hode feks) og setter det over et annet, er det slik du mener? Jeg har ikke lest pointerne engang. Orker ikke de kjedelige tutorialsene. Håper dette ikke stopper bildestrømmen... Kjempebra av deg DevN. Sikker på at det er morsomt spesielt for offeret. Det er ikke lett å se hva som er forandret på siden jeg ikke kjenner orginalen Wow, visste ikke jeg var så smart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 rett meg gjerne om jeg tar feil, men det jeg tror at fasces mener er hvordan få det til å virke mer naturlig.. det første jeg tenkte på når jeg leste innlegget, men tanke på at du kan ha n antall layers, lagre som jpg og alle kommer frem.. er det det du mente (fasces) så RTFM (ellers tutorials, egentlig) hvis ikke: beklager, og ctrl+e skal funke;) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Rett meg også hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke det var DevN som skrev det innlegget han quotet. Bare i tilfelle noen ikke la merke til det. Få noen nye bilder da, og få ut fortsettelsen på Flash-greia. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 jeg lurer også på noe ang photoshop, da jeg også nettopp har fått det... etter at jeg har (amatør)redigert litt, så slutter plutselig redigeringen å virke, det skjer ingen ting, og når jeg klipper noe ut, for å lime det inn igjen, så går det bare en gang å klippe ut, å lime inn går greit, men når jeg skal klippe ut noe nytt, så skjer det heller ikke noe, om det er noe av samme problem vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nå vet ikke jeg hvor mye erfaring du har i Photoshop, men du må være på den layeren du skal klippe ut av. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hmmm... vel.. dette var første forsøk, og jeg har vel bare hatt 2 forsøk i fireworks tidligere også.. (jeg så det lignet..) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hmmm... vel.. dette var første forsøk, og jeg har vel bare hatt 2 forsøk i fireworks tidligere også.. (jeg så det lignet..) forresten, jeg opplevde også et et layer plutselig ble låst, men man trenger vel ikke skifte layer når det ikke likker noe annet over? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Forstår ikke helt hva du mener... Nå har jo ikke jeg så mye erfaring heller i Photoshop. Har aldri forstått meg på slike programmer. Men altså, hvis du har 2 layer's. Layer 1 er merket og du skal kopiere/klippe ut fra Layer 2, så må du merke Layer 2 og så gjøre handlingen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 the coolkid: http://www.hah.net/p5/text/grunnleggende/g...leggende_10.htm Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Dårlig med bilder her nå... Dessverre har jeg ikke noe photoshop-skills, og kan ikke bidra med så mye... Keep 'em coming. Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Ja.. dette er min skyld Je skjønner masse nå, så tusen takk DevN. Jeg tittet litt rundt på skrivebordet og fant ut at man kan selecte layers. Jeg er ganske tett kan man si. Men det er gøy Kanskje mine bidrag kommer etterhvert. For nå renger jeg å vite hvordan jeg poster bilder på dette boardet Skal jeg skrive [img..] eller noe? Kan noen gi en greenhorn koden? Beklager igjen. Slutter nå. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Over feltet du skriver i (på forumet), er det en verktøylinje, trykk på IMG. Og resten går nesten av seg selv da. Hvis du vil bruke kode for dette, gjøres det slik: [IMG=http://google.com] Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Var det jeg trodde! Men det virket ikke helt for meg på et annet forum... Føler meg ganske dum nå da. BTW: Jeg tror jeg ordner et "KRF-Lan" bilde. Det er en god ide, eller hva? Hvordan ville et KRF lan sett ut? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 krf lan ville vel vært ganske folketomt (eller?) få muligheter for å "Støvsuge" til seg masse p0rn ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå