Dorian Gray Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 går ikke lei av formelen "valgerd + smerte" Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hehe.. eller kanskje: mohahahahaha Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Van Nistelroy@showgirl Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Yo du ikke mobb Van Nistelrooy her a Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) vel.. da jeg så det fine winXP bakgrunnsbildet inspirerte det meg til å lage en liten flashfilm... det er vel strengt tatt ikke blideredigering, men likevel..... først: se originalen (btw. det er ikke vits å se lenger ut i filmen, enn til "ha ha ha ha...") så se Min versjon vel, tok i allefall utgangspunkt i winxp bildet edit: tata... takk Armalite66 Endret 12. april 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 DEN VAR SINNSYK FEEEET! :) :) Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 edit: h lvete.... jaja stygg link.. jeg kan anbefale ctrl+insert. Skikkelig link Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Skikkelig kul film, men kan du lage en del to? Ble litt mer spennende etterhvert Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Nice one, bakgrunnsmusikk? Hva heter den? Ble mest hekta på musikken. EDIT: Du som har laget den? Endret 12. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Den låta er på "originalen"... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) ja.. låta er på originalen... har den ikke uten "pratinga" (:/), skal se om jeg kan legge den ut Endret 12. april 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Dette var så morro at jeg måtte bidra litt jeg også. The scariest movie EVER! Originalen. Edit: måtte legge med originalbildet så alle forstod hva det handlet om. Endret 12. april 2004 av Splitter P. Inegal Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ja, fy f*en, noen har vridd rundt hodet hennes. Kanskje Bondevik blir dømt for drap, så blir vi kvitt han ei stund. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ja, fy f*en, noen har vridd rundt hodet hennes. Kanskje Bondevik blir dømt for drap, så blir vi kvitt han ei stund. hah! den som dreper valgerd er en knakanes kar i min bok! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 vel.. da jeg så det fine winXP bakgrunnsbildet inspirerte det meg til å lage en liten flashfilm...det er vel strengt tatt ikke blideredigering, men likevel..... først: se originalen (btw. det er ikke vits å se lenger ut i filmen, enn til "ha ha ha ha...") så se Min versjon vel, tok i allefall utgangspunkt i winxp bildet edit: tata... takk Armalite66 Bwhahahahahahaha!!!! !!! Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 jaja... Bryter stillheten jeg så lenge har holdt inne: Takk for masse gøy. Utrolig bra av alle sammen egentlig. Jeg fikk nettop photoshop CS selv, og det var av den grunn jeg fant denne tråden. Jeg trenger litt hjelp: Hvordan får man bildene (lagene) til å blende inn i hverandre? Kan noen gi meg noen tips? Evt. PM om det er noen riktige entusiaster Kongebra tråd dette, keep it up! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg fikk nettop photoshop CS selv, og det var av den grunn jeg fant denne tråden. regner med at du fikk det i posten, etter at du hadde bestillt i fra adobes nettbutikk? Lenke til kommentar
Shirack Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 jaja... Bryter stillheten jeg så lenge har holdt inne: Takk for masse gøy. Utrolig bra av alle sammen egentlig. Jeg fikk nettop photoshop CS selv, og det var av den grunn jeg fant denne tråden. Jeg trenger litt hjelp: Hvordan får man bildene (lagene) til å blende inn i hverandre? Kan noen gi meg noen tips? Evt. PM om det er noen riktige entusiaster Kongebra tråd dette, keep it up! Usikker på hva du mener, men du kan prøve Ctrl+E for å 'merge' de forskjellige 'layerne', evt. kan du gå på "Layer" og velge "Flatten Image". Legger ved 2 bilder jeg har laget av kamerat, men er vel kanskje for intern for at det skal bli moro for andre :-). Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Snakk om å bruke klær på hodet... Noen som tok den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå