Gå til innhold

Noen med fantasi og bilderedigeringsegenskaper?

Straydog

Anbefalte innlegg

Du har visst lært deg en del på en dag, mens jeg fortsatt bare kan sette inn en figur. Begynte å bruke PS7 for 3 (?) uker siden, regner med det var 3 uker siden. Men så kan jeg jo unnskylde meg med at jeg IKKE har brukt det noe spesielt. Alt jeg har laget i det, finnes i denne tråden.  ;)

Du har ikke sett den første jeg laget da, altfor mye kameler og surr også gikk jeg kanskje litt amokk med kloneverktøyet, hehe.. ( det er denna:Ørkenting.. ) Men jeg må innrømme at han som lagde Porsche bildet stod bak meg hvis jeg trengte hjelp, men jeg lærte faktisk mye på en dag ja..

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror dette er blitt til en photoshop/manipulering tråd istedefor en humor tråd..

jaja, får prøve å lage noe morsomt da

god bless you!

Sitte her uten å ha photoshop eller en ftp server tilgjenngelig er no skit........

Skulle gjerne ha laga noen bilder....

En ny ide: Lag noe MORRO med dette i bildet: (MORRO= ting som får folk til å le, ikke til å tenke på når jobben starter.... og hva som står på middagsbordet i overimorgen... Driter i om bildet er godt redigert eller ikke, men må være morsomt... Tråden har spora litt av..)

redbull.jpg

bruk denne, eller et anna bilde av en red bull boks....

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Så søt! Klarer ikke tegne i photoshop jeg, må lære det imorra eller noe..

Edit: Prøvde å lage et morsomt bilde, men det ble ikke så bra. Gikk amokk med Smudge tool på det klona skjegget :pcaptain%20kidd%20med%20skjegg%20copy.jpg

du er blitt skikkelig flink du! etter bare noen dager og alt.. fortsett med det gode!

Lenke til kommentar
Alle kan vell bruke photohop med litt øving...

Ikke bare å redigerer bilder, men det å tegene bilder.....artig det  :D

En liten mus jeg tegna  :p

http://home.no/boman/mice%20power.jpg

Tegningen er sikkert fin, men hva i SVARTESTE NISSEGNOM gjør alle de stygge filterene oppå? ÆSJ. :yucky: Filtere skal bare brukes med måte og teft, for å oppnå noe, ikke for å totalt forvrenge noe og legge på effekter. Det er og blir en UTING. :) Tips #1.

Anette: artig å se at du har såpass fremgang :) blir bare bedre org bedre. Husk å bruke farge/kontrast/lysstyrke-justeringene hyppig, så får du et mye mer troverdig resultat :)

EDIT: Og ja, HUMOR-tråd...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...