Anette_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Du har visst lært deg en del på en dag, mens jeg fortsatt bare kan sette inn en figur. Begynte å bruke PS7 for 3 (?) uker siden, regner med det var 3 uker siden. Men så kan jeg jo unnskylde meg med at jeg IKKE har brukt det noe spesielt. Alt jeg har laget i det, finnes i denne tråden. Du har ikke sett den første jeg laget da, altfor mye kameler og surr også gikk jeg kanskje litt amokk med kloneverktøyet, hehe.. ( det er denna:Ørkenting.. ) Men jeg må innrømme at han som lagde Porsche bildet stod bak meg hvis jeg trengte hjelp, men jeg lærte faktisk mye på en dag ja.. Endret 9. april 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Alle kan vell bruke photohop med litt øving... Ikke bare å redigerer bilder, men det å tegene bilder.....artig det En liten mus jeg tegna Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Så søt! Klarer ikke tegne i photoshop jeg, må lære det imorra eller noe.. Edit: Prøvde å lage et morsomt bilde, men det ble ikke så bra. Gikk amokk med Smudge tool på det klona skjegget Endret 9. april 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 prøvde å få det til å virke natt.. funket det? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Sry men hvor ble d av humoren ? ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 tror dette er blitt til en photoshop/manipulering tråd istedefor en humor tråd.. jaja, får prøve å lage noe morsomt da Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 http://home.no/boman/mice%20power.jpg Tips! Slutt å bruke filtre... Blir nesten alltid bedre uten. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) tror dette er blitt til en photoshop/manipulering tråd istedefor en humor tråd..jaja, får prøve å lage noe morsomt da god bless you! Sitte her uten å ha photoshop eller en ftp server tilgjenngelig er no skit........ Skulle gjerne ha laga noen bilder.... En ny ide: Lag noe MORRO med dette i bildet: (MORRO= ting som får folk til å le, ikke til å tenke på når jobben starter.... og hva som står på middagsbordet i overimorgen... Driter i om bildet er godt redigert eller ikke, men må være morsomt... Tråden har spora litt av..) bruk denne, eller et anna bilde av en red bull boks.... Endret 9. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 /me tror Tbone har tatt påskeferie gitt Enig med du Remerser Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Så søt! Klarer ikke tegne i photoshop jeg, må lære det imorra eller noe.. Edit: Prøvde å lage et morsomt bilde, men det ble ikke så bra. Gikk amokk med Smudge tool på det klona skjegget du er blitt skikkelig flink du! etter bare noen dager og alt.. fortsett med det gode! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Alle kan vell bruke photohop med litt øving... Ikke bare å redigerer bilder, men det å tegene bilder.....artig det En liten mus jeg tegna http://home.no/boman/mice%20power.jpg Tegningen er sikkert fin, men hva i SVARTESTE NISSEGNOM gjør alle de stygge filterene oppå? ÆSJ. Filtere skal bare brukes med måte og teft, for å oppnå noe, ikke for å totalt forvrenge noe og legge på effekter. Det er og blir en UTING. Tips #1. Anette: artig å se at du har såpass fremgang blir bare bedre org bedre. Husk å bruke farge/kontrast/lysstyrke-justeringene hyppig, så får du et mye mer troverdig resultat EDIT: Og ja, HUMOR-tråd... Endret 9. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) HAHAHA! Ultimate bilde å kødde med.... Juster størrelsen kanskje.... SÅ sinnsykt bra med inspirasjon her => Heidi Hauges homepage Endret 9. april 2004 av Straydog Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 1337ago og bullshit, nice steffy Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Postre kanskje litt for mye her Men her kommer det et bilde til : Takk til HalTan for finpuss Endret 11. april 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 http://www.freewebs.com/mygve/ukensbabe.htm mitt første redigeringsbilde Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 http://www.freewebs.com/mygve/ukensbabe.htmmitt første redigeringsbilde Veldig bra til å ver første gong, men det blir sikkert bedre etter kvert Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hehe. takk skal du ha robin Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hehe, eg kan ikkje gjer noke bedre sjøl, så det er nå bra du kommer med eit bidrag! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 /me tror Tbone har tatt påskeferie gitt Påskeferie ja... Må prøve å rive seg vekk fra pesen en gang i blant Har laga en versjon av sjømannen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå