DevN Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Genial DevN Takker! Den så noe uekte ut, så bedre ut når jeg først lagde den. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Og hvis det ble bygd en vei der ville det sett slik ut: Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Uhhh, den vei bilden var da veldig digg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Uhhh, den vei bilden var da veldig digg takk takK! kjæresten min laga den på 5 minutter! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Men jeg synes at bilen burde vært rosa så jeg lagde den om litt: Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ledde så hele huset ristet på dei førse 10 sidene resten var ok Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Barnslig, men gud bedre så lyst jeg har hatt til å fikse på Biskop Aarflot Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 En til denne gang "Adawen the Bishop" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hva med et nytt fint bilde for å piffe opp tråden Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er ikke akkurat noe humor i detta bildet men jeg driver å øver meg i photoshop: Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du har visst lært deg en del på en dag, mens jeg fortsatt bare kan sette inn en figur. Begynte å bruke PS7 for 3 (?) uker siden, regner med det var 3 uker siden. Men så kan jeg jo unnskylde meg med at jeg IKKE har brukt det noe spesielt. Alt jeg har laget i det, finnes i denne tråden. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er ikke akkurat noe humor i detta bildet men jeg driver å øver meg i photoshop: http://www.home.no/anette2/Stonehenge.jpg Skillz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå