Gå til innhold

Noen med fantasi og bilderedigeringsegenskaper?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste bildet som er mekka hittil! Ser faktisk ekte ut..

Nope, om du ser ikke alt for nøye etter vil du se at lyssettningen på hodet er totalt annerledes og mye sterkere, samtidig er kvaliteten på hodet kontra resten av bildet helt forskjellig og det er ikke snø foran hodet :)

Lenke til kommentar
Beste bildet som er mekka hittil! Ser faktisk ekte ut..

Nope, om du ser ikke alt for nøye etter vil du se at lyssettningen på hodet er totalt annerledes og mye sterkere, samtidig er kvaliteten på hodet kontra resten av bildet helt forskjellig og det er ikke snø foran hodet :)

Gledesdreper :p

Lenke til kommentar

Synes denne tråden begynner å dø ut litt jeg... Derfor kommer ejg med ny inspirasjon til dere medphotoshopppere (eller whatever prog dere bruker) der ute..

Hva med å finne ut hvem som klarer å lage den beste vridningen på Bliss bakgrunnen fra Windows XP.

Mitt innlegg er som følger:

bliss[1].jpg

Her ligger orginalen for dere som ikke har windows XP..

Lykke til.. P.S. Flere bilder er lov,. jeg jobber allerede med mitt andre.. ;)

Lenke til kommentar
Synes denne tråden begynner å dø ut litt jeg...

Har gått i meg selv og finner ut at mine snaue 3 uker med PS har begrenset seg til hodeforflytningsmodd av heller tvilsom karakter.

Leter etter inspirasjon til noe mer malplassert-situasjonskomikk-aktig.

Edit:

Dessuten har den h******* WS_FT Pro svikta meg etter 30 dagers prøvetid og det nytter heller ikke å laste opp bilder på vanlig måte.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Synes denne tråden begynner å dø ut litt jeg... Derfor kommer ejg med ny inspirasjon til dere medphotoshopppere (eller whatever prog dere bruker) der ute..

Hva med å finne ut hvem som klarer å lage den beste vridningen på Bliss bakgrunnen fra Windows XP.

Her ligger orginalen for dere som ikke har windows XP..

Lykke til.. P.S. Flere bilder er lov,. jeg jobber allerede med mitt andre.. ;)

Haha, det var et godt innspill, artig løsning også :)

Lenke til kommentar
Jeg har laget en nemo versjon men må jeg ha sånn greie på home.no eller noe for å få lagt den her?

Jepp, det må du og nå du skal legge det inn her trykker du på IMG knappen, det kommer opp en dialogboks hvor du legger inn url'en til bildet.

Lenke til kommentar

Visste det om IMg knappen, må bare skaffe meg sånn sak først og kanskje lage et bedre bilde så skal jeg poste her :D

Edit: Får ikke til home.no greia!! grrrr... Noen som har et sted å legge nemo saken min, har brukt skikkelig lang tid på den, selv om den ble litt dårlig :p

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å få dne opp dit, det var problemet.. Visste ikke at jeg skulle inn på sånn ftp sak eller ( dum som et brød, thats right :p ) men nå har jeg fått tak i en som skal fikse det for meg :D

Men siden dataen klikka er hele greia borte og jeg får lage en ny en annen dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...