Staalkontroll Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Puslespillfilter.. Fantasi du....at jeg ikke tenkte på det selv Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 GÅSEHUD Beste bildet som er mekka hittil! Ser faktisk ekte ut.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Beste bildet som er mekka hittil! Ser faktisk ekte ut.. Nope, om du ser ikke alt for nøye etter vil du se at lyssettningen på hodet er totalt annerledes og mye sterkere, samtidig er kvaliteten på hodet kontra resten av bildet helt forskjellig og det er ikke snø foran hodet Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Beste bildet som er mekka hittil! Ser faktisk ekte ut.. Nope, om du ser ikke alt for nøye etter vil du se at lyssettningen på hodet er totalt annerledes og mye sterkere, samtidig er kvaliteten på hodet kontra resten av bildet helt forskjellig og det er ikke snø foran hodet Gledesdreper Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Synes denne tråden begynner å dø ut litt jeg... Derfor kommer ejg med ny inspirasjon til dere medphotoshopppere (eller whatever prog dere bruker) der ute.. Hva med å finne ut hvem som klarer å lage den beste vridningen på Bliss bakgrunnen fra Windows XP. Mitt innlegg er som følger: Her ligger orginalen for dere som ikke har windows XP.. Lykke til.. P.S. Flere bilder er lov,. jeg jobber allerede med mitt andre.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Synes denne tråden begynner å dø ut litt jeg... Har gått i meg selv og finner ut at mine snaue 3 uker med PS har begrenset seg til hodeforflytningsmodd av heller tvilsom karakter. Leter etter inspirasjon til noe mer malplassert-situasjonskomikk-aktig. Edit: Dessuten har den h******* WS_FT Pro svikta meg etter 30 dagers prøvetid og det nytter heller ikke å laste opp bilder på vanlig måte. Endret 6. april 2004 av el-asso Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Dessuten har den h******* WS_FT Pro svikta meg etter 30 dagers prøvetid og det nytter heller ikke å laste opp bilder på vanlig måte. Bruk heller FileZilla, det er helt gratis! Endret 6. april 2004 av andreasn Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Bruk heller FileZilla, det er helt gratis! Done ! Ser veldig lovende ut den der. Hjertelig Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Da har jeg endelig fått jobbet frem min version 2 av Bliss bildet.. Det ble etter min mening så bra at jeg faktisk bruker det som bakgrunn selv.. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Synes denne tråden begynner å dø ut litt jeg... Derfor kommer ejg med ny inspirasjon til dere medphotoshopppere (eller whatever prog dere bruker) der ute..Hva med å finne ut hvem som klarer å lage den beste vridningen på Bliss bakgrunnen fra Windows XP. Her ligger orginalen for dere som ikke har windows XP.. Lykke til.. P.S. Flere bilder er lov,. jeg jobber allerede med mitt andre.. Haha, det var et godt innspill, artig løsning også Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kjedet meg litt... og ble litt pervers! Den er ikke noe "nøye" laget, satte det bare sammen, er ikke syk, så legge noe tid i det der? Neppe! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har laget en nemo versjon men må jeg ha sånn greie på home.no eller noe for å få lagt den her? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har laget en nemo versjon men må jeg ha sånn greie på home.no eller noe for å få lagt den her? Jepp, det må du og nå du skal legge det inn her trykker du på IMG knappen, det kommer opp en dialogboks hvor du legger inn url'en til bildet. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Visste det om IMg knappen, må bare skaffe meg sånn sak først og kanskje lage et bedre bilde så skal jeg poste her Edit: Får ikke til home.no greia!! grrrr... Noen som har et sted å legge nemo saken min, har brukt skikkelig lang tid på den, selv om den ble litt dårlig Endret 7. april 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Send den til en som har muligheten til å putte den på nettet du Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hva er galt med home.no? Enkelt å greit kan man bruke IE: ftp://ftp.home.no/ I ruten som kommer opp fyller du ut riktig brukernavn og passord. Når du er logget inn kan du da lime inn i vinduet det bildet du ønsker. Adressen blir så http://home.no/BRUKERNAVN/bilde.JPG (f.eks.), eller muligens i en undermappe. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg klarte ikke å få dne opp dit, det var problemet.. Visste ikke at jeg skulle inn på sånn ftp sak eller ( dum som et brød, thats right ) men nå har jeg fått tak i en som skal fikse det for meg Men siden dataen klikka er hele greia borte og jeg får lage en ny en annen dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå