el-asso Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er for trøtt til å dille mer med dette så jeg legger det like godt ut som det er; tbone Nerdrum: Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg venter spent på et bilde av deg el-asso... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg venter spent på et bilde av deg el-asso... Hehe, er nok for gammal og støgg (og smart nok til å la være ?). Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Baah jeg får ikke sett bildet til tbone kansje jeg bare skal være glad for det ja Martin, det BØR du være glad for at du ikke får gjort.. For det ene bildet der var ekkelt.. Fikk syke tanker i det lille hodet mitt... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 ÆÆ så det nå Anger er en ganske morsom følelse...*not* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hehe, dette gjør det vel ikke stort bedre... Lenke til kommentar
greigster Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Greigster: hva i alle dager er poenget med å legge på radial blur på det bildet? tja. bildet var så kjedeligt.. etter litt spinn og spunge ble det litt mer 'livlig' (les: stress å se på). ser ikke noe gæli i det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ser nesten ut som det dør ut her derfor tenkte eg å legge til et bilde eg lagde nylig.. Alle forslag/tips er velkommen, bare tråden lever videre! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er ikke så veldig erfaren i ps, men rulla sammen dette: Liquify er ganske morsomt.... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Edit: Fy f**** denne ble j**^* dårlig. Edit 2: 06.april og dette ble ikke stort bedre Endret 6. april 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Nå tror jeg faktisk at det hadde vært mulig å høre på den j*vla gruppa Eyh, Dave Grohl (Foo Fighters) offtopic: Det var det første jeg tenkte å! ( ey dave grohl altså) GENIAL tråd, det kan ikke sies nok ganger.. Må øve meg til i Photoshop og lage noe snart, men jeg tror ikke jeg klarer det egentlig. Vet ikke åssen jg for hodene fra et bilde til et annet Må lære meg det.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Nå tror jeg faktisk at det hadde vært mulig å høre på den j*vla gruppa http://home.online.no/~thor-akr/artimages/...2001_-_Fake.jpg[/img] Eyh, Dave Grohl (Foo Fighters) offtopic: Det var det første jeg tenkte å! ( ey dave grohl altså) GENIAL tråd, det kan ikke sies nok ganger.. Må øve meg til i Photoshop og lage noe snart, men jeg tror ikke jeg klarer det egentlig. Vet ikke åssen jg for hodene fra et bilde til et annet Må lære meg det.. Må bare prøve å feile.....lese turials (eller hva det kalles) Slik lært jeg meg photo shop Men er nok ikke den beste enda Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er ikke så veldig erfaren i ps, men rulla sammen dette: http://home.no/liquidator/Tbone.jpg Liquify er ganske morsomt.... Hehe...ligner på devil smilien jo..Glir rett inn i en episode av Buffy.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ka syns dere om den? laget igår.. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Hva er det for no? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 puslespill original her: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Åssen filter er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå