DevN Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 - HVAAA?? Får jeg ikke være Gandalf i Ringenes Herre? Hvorfor? /me tar natta nå, god natt! Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 [flame] GandalV som i "Ringenes Herre" GandalF som i "Lord of the Rings" [/flame] den er moro fordet :!: Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Smurf Laden hehe.... lick my a** b****.... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Folk liker virkelig Kjell, og en god del har stemt han videre, vi får se om han klarer seg like bra på onsdag. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Hvem er hu med lys kjole i midten (til venstre). Var fin jo:) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ikke la tråden dø da, så nok så dødt ut her. Post bilder... dere som har tid. Har ikke selv hatt noe mer tid akkurat i dag, får slenge opp noe senere i kveld hvis jeg rekker. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Joda....slenger opp no snart Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dumb and dumber..... Ble litt små dårlig....ikke allverdens med tid Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 må bare spørre, hvilket program bruker dere? paint? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 De fleste bruker Photoshop og noen andre bruker Paintshop pro Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Tror det han sa var en mer eller mindre sarkastisk tilnærming til at det ikke akkurat er høy kvalitet på UTFØRELSEN av de fleste bildene som postes her, egentlig Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Enig med deg, endel av det som poster her er dårlig arbeid, men det er allikevel bra og le av.. Sitter ikke og sier at jeg er så utrolig god. noen Photoshop folks; hinthint "smudge Tool" glatt ut kantene deres mer.. plz... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Vennligst utelukk meg i dette. Første forsøk i Photoshop var lørdag eller søndag, så vidt jeg husker. Så trenger litt tid til å finne ut hvordan alt funker, hva det er, osv. Det handler om disiplin og respekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå