Staalkontroll Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ok, et par siste bondevik... Artig med bondevik i torsdags klubben Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Tbone......vilket program bruker du? Anywas....på tide med ny person å bilde..... EDIT: noen forslag? Bruker PsP8...Har ikke giddi å satt meg inn i Photoshop. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Anywas....på tide med ny person å bilde..... EDIT: noen forslag? Hva med Bill Gates? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Sikker på at det første som kom opp i hodet på de fleste her er dette: Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Damn...du stjal ideen min Får ta med denne og... RoboBill og denne: Endret 12. mars 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Damn...du stjal ideen min Visste den kom... Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Mens jeg var så godt i gang: Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) (Kill)Bill Edit: endra bakgrunn Endret 12. mars 2004 av tbone Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Søren da.....skulle akkurat til å legge ut et slikt bilde Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hehehe kom ikke på noe bedre. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (Kill)Bill Edit: endra bakgrunn http://box249150.sdsl.no/pics/bill.jpg Seriøst, tbone! Du er jo helt ekstrem på dette her! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Thanxx...Det er rett og slett jævli morro. Kult å se hvor mange utrolig syke bilder som har kommet frem i denne tråden.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Halloys gutter, møe respekt til alle som har kommet med lekre mannip'er! Spørsmålet er om det finnes en tråd for å legge ut ting du har laget, bare spontant eller redigering av eget bilde osv.. Ser jo at denne tråden får masse responser, derfor lurte eg på om det hadde vært en idé å ha andre ting man har laget i photoshop/psp/paint.. Bare et forslag, noen som har idéer? Tror det hadde vært lurt for de som er nye og vil ha tips og råd.. Tbone, RottePostei, HalTan: glem Kurt, dette er mine idoler.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Av en merklig grunn fikk jeg lyst å putte hodet til bill på en jentekropp Har en i sort/hvit å en med farger....hvilket er best? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Thanxx...Det er rett og slett jævli morro. Kult å se hvor mange utrolig syke bilder som har kommet frem i denne tråden.. Kunne ikke vært mere enig med deg.....sinnykt artig å se all responsen Men skulle ønske det var flere som deltok Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Skulle vært med hvis jeg hadde hatt PhotoShop... får las... ehrmm, kjøpe det en dag Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Halloys gutter, møe respekt til alle som har kommet med lekre mannip'er!Spørsmålet er om det finnes en tråd for å legge ut ting du har laget, bare spontant eller redigering av eget bilde osv.. Ser jo at denne tråden får masse responser, derfor lurte eg på om det hadde vært en idé å ha andre ting man har laget i photoshop/psp/paint.. Bare et forslag, noen som har idéer? Tror det hadde vært lurt for de som er nye og vil ha tips og råd.. Tbone, RottePostei, HalTan: glem Kurt, dette er mine idoler.. Hva tenker du på? Opprette en ps-tråd? Anyways, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå