thomassit0 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 klarte å miste mobilen på mann messa på hellerudsletta idag. doh. og skal ha ny. har litt lyst på T630 men det er irriterende med så lite minne! jeg vil helst ha bluetooth, kamera og sånt, ikke dyrere enn T630 (2700.. anbefalinger? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er ikke akkurat så stort utvalg av telefoner under 2700kr hvis du skal ha blåtann, kamera og mye minne... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hmm... E700 har bra minne, men ikke bluetooth. Z600 har bluetooth, men ganske dårlig kamera... Eneste jeg kom på i farta var 3650/evt. 3660 (Men vet ikek hvor mye 3660 koster) Lenke til kommentar
SonyEricssonForever Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Sony Ericsson Z1010 har et bra integrert mine på 16 mb, men den har ikke kommer ut enda. Har ringt Sony Ericsson de visste ikke når den kom ut å sa at det var avhengig av når operatøren fikk de tjenestene den må ha får at telefon funka. Snakka så med telenor å dem var heller ikke sikre. Så veit desverre ikke prisen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 hmm..men T630 er vel et godt valg siden den er veldig lik T610 bare at den har TFT skjerm? og sånt...men dem burde gitt den mer minne og litt bedre kamera.....men da tror jeg jeg tar T630 liquid black.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå