Individual-48 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg trenger en måte å få film til å få en old style look på, -dvs, brunaktig mye flimmer, flekker og streker. Er det noen måte å gjøre dette på? Hvis det er en plugin jeg trenger (så har jeg funnet noen, men de koster nå penger) og det er ikke værdt det... Hvordan lager man filmen i bare vanlig sort/hvit? Tusen takk,,, Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 I Premiere kan du få en plug-in som heter Digitools AgedFilm, som gjør det du vil m.m. Hvordan du får filmen til "bare" sort/hvitt kommer an på åssen redigeringsprogram du bruker, men i premiere har du et eget black & white filter som du enkelt kan bruke. (image control -> black & white) Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Pinnacle 9 skal visst inneholde slikt.. Lenke til kommentar
zirk Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Studio 9 har slikt, ja. Old style look, øke hastigheten og sette på littebitt strobe effekt, lett pianospill som musikk og du har noe som ikke er så værst. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Er man nødt til å punge ut med mangfoldige tusen for å då tak i denne plug-in'en til premiere? Vil gjerne bruke denne effekten, men jeg er ikke villig til å betale noe ekstra for d... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 det er en slik funksjon i movie maker. movie maker følger med i xp. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 det er en slik funksjon i movie maker. movie maker følger med i xp. Finner ikke denne jeg... trenger man noen oppdateringer, eller lignende? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 For kr.299,- får du fullisens på QuickTime da kan du eksportere i s/hv eller seipatoner samt legge til "riper" og "hår" på filmen. Blir faktisk ganske så bra med litt jobb... Mer info her. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 det er en slik funksjon i movie maker. movie maker følger med i xp. Finner ikke denne jeg... trenger man noen oppdateringer, eller lignende? finner du ikke movie maker eller finner du ikke den gamle stilen? movie maker:start>alle programmer>tilbehør>undeholdning>windows movie maker. movie maker 2 finner du på microsoft.com Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 det er en slik funksjon i movie maker. movie maker følger med i xp. Finner ikke denne jeg... trenger man noen oppdateringer, eller lignende? finner du ikke movie maker eller finner du ikke den gamle stilen? movie maker:start>alle programmer>tilbehør>undeholdning>windows movie maker. movie maker 2 finner du på microsoft.com Jeg finner da MovieMaker, men ikke den gamle stilen. Anyway, har jeg skaffet meg Studio 9 nå, og den effekten jeg fant der virket grei, så da er det ikke så viktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå