Gå til innhold

Chess er best!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lunand Skrevet 01/02/2004 : 14:32

  "Bytter antakelig til Chess rundt 20. februar? Her i leiligheta er det nemlig elendig Telenor-dekning? Tror ikke du merker store forskjellen, Chess bruker Telenor sitt nett.

 

Hadde du sett litt på dette forumet eller lest på hjemmesidene til Chess ser du at du kan velge når du bestiller om du vil ha chess med Netcom eller Telenor dekning.Men da må du avtale med Chess når du bestiller.

 

 

Og har du Telenor fra før av, får du automatisk Telenor dekning.

 

Og Netcom , Netcom dekning.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Har Telenor Mobil Bedrift og det er ikke mange andre abonnement som kan måle seg med det.

 

Mobil Data Aksess

SMS fra Outlook

mBoks (mobilsvar rett inn i outlook)

MobilFax

Mobilhandel (som gjør at jeg sparer 1000 vis av kroner hvert år)

+ en mengde andre helt suverene tjenester som ikke finnes noe annet sted en på Telenor

 

Fantastisk dekning og ikke minst er det billig

 

Ser ingen grund til å bytte!!

 

Retro....

Lenke til kommentar
Har Telenor Mobil Bedrift og det er ikke mange andre abonnement som kan måle seg med det.

 

Mobil Data Aksess

SMS fra Outlook

mBoks (mobilsvar rett inn i outlook)

MobilFax

Mobilhandel (som gjør at jeg sparer 1000 vis av kroner hvert år)

+ en mengde andre helt suverene tjenester som ikke finnes noe annet sted en på Telenor

 

Fantastisk dekning og ikke minst er det billig

 

Ser ingen grund til å bytte!!

 

Retro....

Bedre med Netcom BT hvis man ringer en del til Netcom-nettet. Telenor tar jo ekstra betalt for å ringe til dette nettverket!

Lenke til kommentar

Sorry! min ringetid til Netcom kunder utgjør nesten ingenting i forhold hva jeg sparer med å ha Telenor mobil.

 

Akkurat nå bestillte jeg via Telenor mobil mobilhandel 4 kinobiletter som gir meg en rabatt på 15 kr pr. bilett og to DVD filmer som gir meg en rabatt på ca 50 kroner pr film. dette blir ca. 160 kroner spart i forhold til normal pris.

 

Dette utgjør i løpet av et år mange tusen kroner for min del og da skal Netcom være rimelig billig for å måle seg!!

 

Retro...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...