HondaNSR Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har hatt chess i over ett år no og har ingenting å klage over! Så vist noen har telenor, eller netcom, eller tele2 so bytt! Du merker stor forskjel på mobilregninga.. Lenke til kommentar
TharoZ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Min Mor og Far har "King Chess" og det virker som de har svært billige regninger i forhold til meg, og jeg sender så vidt mld engang.... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Etter denne posten er det vel ikke noe tvil lenger, jeg bare MÅ bytte til Chess med en gang...helst i går Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Virker nesten som reklame dette her... Kanskje om du absolutt skal ha oss andre til å skifte, kunne satt opp et sammenligningseksempel eller noe i den duren. Tviler på at noen blir overbevist nå. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Etter denne posten er det vel ikke noe tvil lenger, jeg bare MÅ bytte til Chess med en gang...helst i går -tbone vart vertfall overbevist.. men sjå på chess.no kor billige dei e da.. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 det var liksom ironisk ment.. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Litt "rar" post det her, ja. Jeg har Chess og har ingenting å klage over. Det eneste var litt kluss da jeg skulle portere. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 La den egentli ut fordi ej kjeda mej da.. men men chess e nå bere best dei.. Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jeg vurderer sterkt og bytte til chess nå Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Bytter antakelig til Chess rundt 20. februar, slik at porteringa (teoretisk) er i orden 1. mars. Her i leiligheta er det nemlig elendlig Telenor-dekning, men 1.mars flytter jeg . Edit: leif Endret 1. februar 2004 av Jvla Halvsame Lenke til kommentar
lunand Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 "Bytter antakelig til Chess rundt 20. februar… Her i leiligheta er det nemlig elendig Telenor-dekning” Tror ikke du merker store forskjellen, Chess bruker Telenor sitt nett. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) lunand Skrevet 01/02/2004 : 14:32 "Bytter antakelig til Chess rundt 20. februar? Her i leiligheta er det nemlig elendig Telenor-dekning? Tror ikke du merker store forskjellen, Chess bruker Telenor sitt nett. Hadde du sett litt på dette forumet eller lest på hjemmesidene til Chess ser du at du kan velge når du bestiller om du vil ha chess med Netcom eller Telenor dekning.Men da må du avtale med Chess når du bestiller. Og har du Telenor fra før av, får du automatisk Telenor dekning. Og Netcom , Netcom dekning. Endret 1. februar 2004 av Xpi Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ingen som vurderer combitel da? eg skulle bytte til chess, men så kom eg over combitel... specs: Månedspris: kr. 0,- Innenlandstrafikk dagtid pr. minutt: kr. 1,35 Innenlandstrafikk kveld/helg pr. minutt: kr. 1,85 Startavgift: kr. 0,59 pr. samtale SMS: kr. 0,45 pr. melding Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 @lunand, xpi Her jeg bor nå er det dårlig telenor-dekning og god netcom. Dit jeg flytter 1. mars er det god telenor-dekning. Jeg har nå netcom, og orker ikke bytte til Chess (med telenor) før jeg har flyttet. Skal ha Chess gjennom Telenor-nettet . Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har Telenor Mobil Bedrift og det er ikke mange andre abonnement som kan måle seg med det. Mobil Data Aksess SMS fra Outlook mBoks (mobilsvar rett inn i outlook) MobilFax Mobilhandel (som gjør at jeg sparer 1000 vis av kroner hvert år) + en mengde andre helt suverene tjenester som ikke finnes noe annet sted en på Telenor Fantastisk dekning og ikke minst er det billig Ser ingen grund til å bytte!! Retro.... Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du får vel ikke no forsikring du da! Eg som knuser mobiler stadig vekk må ha sånt...... Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Litt "rar" post det her, ja. Jeg har Chess og har ingenting å klage over. Det eneste var litt kluss da jeg skulle portere. Enig! Måtte skifte på det gamle RingKontant-abonnementet mitt før jeg fikk Chess... Lenke til kommentar
JZA Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har Telenor Mobil Bedrift og det er ikke mange andre abonnement som kan måle seg med det. Mobil Data Aksess SMS fra Outlook mBoks (mobilsvar rett inn i outlook) MobilFax Mobilhandel (som gjør at jeg sparer 1000 vis av kroner hvert år) + en mengde andre helt suverene tjenester som ikke finnes noe annet sted en på Telenor Fantastisk dekning og ikke minst er det billig Ser ingen grund til å bytte!! Retro.... Bedre med Netcom BT hvis man ringer en del til Netcom-nettet. Telenor tar jo ekstra betalt for å ringe til dette nettverket! Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Sorry! min ringetid til Netcom kunder utgjør nesten ingenting i forhold hva jeg sparer med å ha Telenor mobil. Akkurat nå bestillte jeg via Telenor mobil mobilhandel 4 kinobiletter som gir meg en rabatt på 15 kr pr. bilett og to DVD filmer som gir meg en rabatt på ca 50 kroner pr film. dette blir ca. 160 kroner spart i forhold til normal pris. Dette utgjør i løpet av et år mange tusen kroner for min del og da skal Netcom være rimelig billig for å måle seg!! Retro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå