no_remorse Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 jepp.. skal lage en side for et LAN. Kan jeg foreslå dette designet? link Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ser fint ut.. - Minske menyområdet litt..? - Hva skal tomrommet undet den siste streken brukes til..? Gruelig stor footer..? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Fungerer sikkert bra den, kanskje litt mørk for meg, men det er vel smak og behag. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva skal tomrommet undet den siste streken brukes til..? Gruelig stor footer..? Tipper det skal brukes til ingenting, som faller ganske naturlig. Husk dette er et b-i-l-d-e vi ser. Likte den godt jeg. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvis Bakgrunn får samme farge som "footeren" så det går i ett. Tror jeg det kan bli ganske bra. Eller om det da vil bli for mye? DanielP Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Ser fint ut.. - Minske menyområdet litt..? - Hva skal tomrommet undet den siste streken brukes til..? Gruelig stor footer..? ja.. dere må huske att dette er et bilde.. i html skal siden ha blå bakgrunn, og den skal være sentrert horisontalt og ikke vertikalt.. (tror jeg da:D) Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Det de andre har sagt er jeg ganske enig i, men du bør også gjøre noe med de "meny-firkantene" EDIT: 1200 poster Endret 1. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 likte den jeg og ikke noe å sette fingen på. eneste måtte være bredden på menyen. ellers topp Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Bredden på menyen ja.. Bortsett fra det så synes jeg den var veldig fin ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå