all right Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Får ikke sub utgang på hovedkortet tilog virke til og virke. Fikk nytt Hovedkort i går Abit NF7 v2.0. Får heller ikke den andre utgangen til og virke(vet ikke hva den er til en gang) Line ut, line inn og mic virker helt fint!! Noen som vett hvordan jeg får de til og gi lyd fra seg! Endret 31. januar 2004 av all right Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Test noen innstillinger.... det ligger dær en plass.... Lenke til kommentar
all right Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 hvor kan de instillingene være? Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 SUB-utgang? mener du ikke SPDIF-utgang? hm Lenke til kommentar
all right Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jo både sub/senter utgangen og SPDIF utgangen virker ikke. men hva er denne SPDIF utgangen til? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 spdif er jo digital. vis du har sånn lydannlegg til pc med 3 koblinger så tror jeg ikke du trenger "sub" utgangen på den. men bare midthøytaleren. og den tror jge kommer på når du hører på noe som bruker den. for eks dvd film eller spill. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har det samme problemet som deg : alle 4 høytalerne (front/bak) fungerer fint, men senter + sub ønsker ikke å virke. Har desverre enda ikke funnet en løsning til problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå