Gå til innhold

Hyper-threading i windows 2000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det burde da sannelig MS få gjort noe med, 2000 er jo et mye brukt OS. Burde jo innplanetert det i en av SP'ene før de ble utgitt.

Det er tydeligvis klart at de vil ha folk til å bruke xp. Hadde ht vært støttet av windows 2000, ville antakelig ikke folk ha gått over til xp.

Lenke til kommentar
Xp blir ganske ofte brukt blant fjortisser og gamlinger :D

Føler meg truffet! :p Jeg er fjorten og bruker XP, men jeg er ingen fjortiss! Har aldri brukt sms-språk eller spilt CS, så der har du meg. Grunnen til at folk bruker XP er vel fordi det er nytt og ser bedre ut, og har noen kule finesser.

Lenke til kommentar

La inn windows 2000 midlertidig. Ble ganske overrasket over hvor rask maskinen min ble. Min 40x brenner brant faktisk på 40x, og alt ellers gikk ganske raskt. Står litt i kontrast til windows xp. Men siden jeg har en P4 med HT, må jeg nødvendigvis bruke xp :wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar

Bare en ting jer lurer på. Om maskinen din er raskere med Win2000, hvorfår "må" du da bruker XP bare fordi den støtter HT? Hele poenget med HT er jo å gjøre maskinen raskere, men om den føles raskere under win2k uansett, da er det jo ikke noe poeng å kjøre XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...