peet-79 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjøleribbe med vifte og disse vinkel og adapter med fleksirør ut av kabinettet. Ville det blitt bra?? Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har ingen idee men det der er en syk og brålete kjøling. det er i hvertfall sikkert:P Lenke til kommentar
razer Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis du ser på måten viften er festet på på produktsiden til SLK800, ser du at du må ordne en petter smart løsning for å få fikset det! Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hvis du ser på måten viften er festet på på produktsiden til SLK800, ser du at du må ordne en petter smart løsning for å få fikset det! Eg vet ikke helt hva du mener men vist det er feste anordningen for vifta du tenker på så har eg en plan. Eg bruker en gammel 80 vifte og "skreller" innmaten utav Må nokk oxo lage en slags pakkning for å klemme vinkelen på vifta (pga feste strengene) Endret 1. februar 2004 av peet-79 Lenke til kommentar
taulen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det vil nok funke ja, men kor bra er meir usikkert. Du vil nok miste ein del av effekten fra vifta pga av de mange overgangene du må ha. Og den 120 mm delta vifta bråker så inni granskauen felt, har nett hørt den og eg gikk med en gang. hehe. Men selfølgelig må du kjøpa den viss du ahr lyst. Det jeg heller ville ha gjoert viss du drit i lyden var å bare kjøpe ei 80 mm delta å sette den rett på uten noe overganger. Du vill ikkje tape å så mye på det og vert iallefall litt stillere... Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Det vil nok funke ja, men kor bra er meir usikkert. Du vil nok miste ein del av effekten fra vifta pga av de mange overgangene du må ha. Og den 120 mm delta vifta bråker så inni granskauen felt, har nett hørt den og eg gikk med en gang. hehe. Men selfølgelig må du kjøpa den viss du ahr lyst. Det jeg heller ville ha gjoert viss du drit i lyden var å bare kjøpe ei 80 mm delta å sette den rett på uten noe overganger. Du vill ikkje tape å så mye på det og vert iallefall litt stillere... Ting skal være ekstremt Det blir pakkninger i hver skjøt pluss litt sikaflex så blir d bra. Eg skal jo justere vifta. Den skal ikke gå med 59db hele tida lol Lenke til kommentar
taulen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hehe, men da er det bare å sette igang.... Hugs at delta trekke er det 18 w? eller noe slikt... så du kan ikkje bruke vanlig viftestyring og liknande... Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 24W bruker den lol Den eg har nå bruker 0,6w Liten foandring Lenke til kommentar
taulen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er så sykt.... Forskjell på 23,4 w.... er ein del da.... Men lykke te med "prosjektet" ditt iallefall. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du må iallefall ikke finne på å ta strømmen fra HK . Med så høy effekt brenner du hele kortet opp. Jeg har samme ribba sjøl med ei anna regulerbar vifta og ligger rundt 30 grader C. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har gjort noe liknende ikke med delta 120, men jeg tror jeg har nesten samme effekten sjekk bildene. Jeg har satt ei 92mm på SLK900 og har leda luft inn fra to 80mm vifter bak i kabinettet. Bilde_1 Bilde_2 Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har gjort noe liknende ikke med delta 120, men jeg tror jeg har nesten samme effekten sjekk bildene. Jeg har satt ei 92mm på SLK900 og har leda luft inn fra to 80mm vifter bak i kabinettet.Bilde_1 Bilde_2 vann vitti bra opplegg. Hva slags plast er det du lager "overgangene" dine med?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå