Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det hadde vært stilig om det kom en amobil wap side(med forumet så klart) Dette er jo norges beste mobil side, så den fortjener jo en bra wap side. Burde være satt opp noe lignende esato, forumet der funker veldig bra P.S. hvet ikke om dette er riktig postet, hvis det er feil beklager jeg Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 egentlig er det rart at hw-nettverket ikke har noe sånt da. de har vel fast ansatte driftere så det burde vært her... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 WAP.. ugh.. XHTML hadde vært tingen... hmm *kosepå* Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg ser ikke helt nytteverdien i å få hw.no-nettverket på wap. Hva skulle det vært der? Muligens prisguiden, men ellers ser ikke jeg at det er noe poeng i dette... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det noen som bruker wap? Det kan ikke være mange. Synes heller de kan bruke tiden sin til mer nyttige ting. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det mange som bruker internett? Det kan ikke være mange. Synes heller de kan bruke tiden sin til mer nyttige ting. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg ser ikke helt nytteverdien i å få hw.no-nettverket på wap. Hva skulle det vært der?Muligens prisguiden, men ellers ser ikke jeg at det er noe poeng i dette... Forumet burde iallefall vært på wap, og kanskje testene Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det mange som bruker internett?Det kan ikke være mange. Synes heller de kan bruke tiden sin til mer nyttige ting. Nå tenkte jeg på de som drifter amobil.no og resten av nettverket forøvrig. De har nok å henge fingrene i. Og skulle opprettholde en wap side for ti brukere i tillegg er bortkastet. De bør, som idag, bruke tiden på ting som kommer flere til gode. Selv om nettverket har fast ansatte, betyr det ikke at de ikke har nok å gjøre. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Jeg ser ikke helt nytteverdien i å få hw.no-nettverket på wap. Hva skulle det vært der?Muligens prisguiden, men ellers ser ikke jeg at det er noe poeng i dette... Forumet burde iallefall vært på wap, og kanskje testene Det er allerede mange som ikke klarer å legge vekk fjortisforkortelsene til tross for at de bruker fullt tastatur. Hvordan skulle det bli hvis mange postet fra mobilen da... Jg syns jg cr d, kmr t å bl koz Endret 1. februar 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg ser ikke helt nytteverdien i å få hw.no-nettverket på wap. Hva skulle det vært der?Muligens prisguiden, men ellers ser ikke jeg at det er noe poeng i dette... Forumet burde iallefall vært på wap, og kanskje testene Det er allerede mange som ikke klarer å legge vekk fjortisforkortelsene til tross for at de bruker fullt tastatur. Hvordan skulle det bli hvis mange postet fra mobilen da... Jg syns jg cr d, kmr t å bl koz Uff, ja hvis det hadde vært slik så, men esato har forum på wap/xhtml å det virker helt perfekt det, har faktisk brukt det endel ganger selv Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det noen som bruker wap? Det kan ikke være mange. Synes heller de kan bruke tiden sin til mer nyttige ting. Å lage wapside med samme nyheter som på nettet, samt en oversikt over laveste priser i prisguiden tar ikke mange timer hvis alt er database-basert. Lager de en løsning har alle sidene løsning ferdig siden alle er likt oppbygd Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Er det noen som bruker wap? Det kan ikke være mange. Synes heller de kan bruke tiden sin til mer nyttige ting. Å lage wapside med samme nyheter som på nettet, samt en oversikt over laveste priser i prisguiden tar ikke mange timer hvis alt er database-basert. Lager de en løsning har alle sidene løsning ferdig siden alle er likt oppbygd Men hva med forumet, hadde det vært like lett å få opp på wap? Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det noen som bruker wap? Det kan ikke være mange. Synes heller de kan bruke tiden sin til mer nyttige ting. Å lage wapside med samme nyheter som på nettet, samt en oversikt over laveste priser i prisguiden tar ikke mange timer hvis alt er database-basert. Lager de en løsning har alle sidene løsning ferdig siden alle er likt oppbygd Men hva med forumet, hadde det vært like lett å få opp på wap? Det er vel litt værre hvis invision board ikke har en innebygd mulighet. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan hende amobil på wap hadde vært hendig for noen, men jeg er ganske sikker på at jeg alldri vil få bruk for det, dyrt er det og med wap. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan hende amobil på wap hadde vært hendig for noen, men jeg er ganske sikker på at jeg alldri vil få bruk for det, dyrt er det og med wap. har du gprs og bruker det greit nok da. de som har lange reiseavstander og tar tog/buss da kan det være greit foreks. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan hende amobil på wap hadde vært hendig for noen, men jeg er ganske sikker på at jeg alldri vil få bruk for det, dyrt er det og med wap. har du gprs og bruker det greit nok da. de som har lange reiseavstander og tar tog/buss da kan det være greit foreks. Ja, jeg har gprs på mobilen, men så har jeg kantant kort, og da koster det vannvittig mye å være på gprs så det tror jeg ikke jeg kommer til å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå