Lakesis Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Ok, jeg lasta ned Strike Force 1.75 og smelte inn det sammen med UT. Men det er jo nesten ingen ok servere å finne fra menyen i spllet! Noen som har noen tips hvor/hvordan jeg finner noen gode SF servere? Spillet er jo skikkelig kult, og jeg har lyst på å SPILLE!!! PS: noen som har prøvd navy seals mod'en til Q3 som akkurat er ute? Vil ikke laste ned 190MB på ei ISDN linje hvis det suger! Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: Noen som har noen tips hvor/hvordan jeg finner noen gode SF servere? Spillet er jo skikkelig kult, og jeg har lyst på å SPILLE!!! Det er mange gode SF servere rundt i Europa, og de fleste av dem skulle være på server listen i spillet. Viking 1 i Norge er godt brukt i det skandinaviske miljøet, der kjører dem friendly fire på 100%, hvilket de fleste foretrekker. Ellers har NGI serverne god ping, men FF er på 0% der. Prøv også Boomtown serverne. Lenke til kommentar
Dj-Olsen Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg lastet ned strikeforce idag og det funker ikke kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Skulle være mer enn nok StrikeForce-servere å velge på her i Europa (=bra ping for oss i Norge). Prøv å sortere etter spillere (klikk på 'players'-tab'en når du lister servere. Finner alltid en håndfull servere med ping på 50-150. Heter forøvrig >E*V<McCool når jeg spiller :smile: Liker du CounterStrike men synes det blir for lett og arcade-aktig? - prøv StrikeForce! http://www.strikeforcecenter.com [ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-03-31 00:35 ] Lenke til kommentar
Softhead1no1 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 kan tenke meg at du har sett etter DM, og der er det ikke så mange å velge mellom, sf er mer basert på team play, prøv å se etter TEAM DM, har selv bare spilt i ca.4 uker og allerede blitt recrutert av >KFF< "killers for fun"clan, og satt opp en SFTDM server hjemme, på adsl 750/128 nå, :smile: spiller jeg ikke i clan wars, skal den være oppe hekta? hvem hva hvor......? du kan jo se hjemmesida mi som jeg lekte meg med her om dagen. [ Denne Melding var redigert av: Softhead1no1 på 2002-04-05 22:58 ] Lenke til kommentar
Protector Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Prøv The all-seeing eye den finner som regel servere som er nær deg og har bra ping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå