Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tenkte bare jeg skulle dele med dere at på wap siden til zedge kan du se webkamera bilder fra hele verden, det er veldig stilig(har sett på både london, NY og paris i dag ) Men du må vøre medlem for å komme inn på wap siden, men absolutt verdt å sjekke ut Les her for mer informasjon. Tenkte bare jeg skulle dele dette med dere som enda ikke har lagt merke til det Eksempler: Lenke til kommentar
Normann Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Så kult ut det!! Funker det på alle mobiler?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Ja skulle tro det virker på alle mobiler med wap og fargeskjerm Men jeg har bare prøvd det på P900 å 6600, å det virket perfekt Lenke til kommentar
Normann Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvor registrer man seg?? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Fant det ut nå! Det var faktisk bra!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Sikkert gøy til man får telefonregningen. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Sikkert gøy til man får telefonregningen. Hehe Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Sikkert gøy til man får telefonregningen. Hehe Tror ikke det er så veldig dyrt nei, et par bilder i middels oppløsning er ikke akkurat de dyreste å laste Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det koster fortsatt penger. Jeg driter desverre ikke penger så jeg står over denne. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det koster fortsatt penger. Jeg driter desverre ikke penger så jeg står over denne. Ække så farlig for meg:P pappa betaler.... Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ække så farlig for meg:P pappa betaler.... Helt til han ser beløpet på regninga og tar fra deg mobilen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Prøvde det igår.. synes ikke at det skjedde så mye liksom, det virker som om det ike ble så oftte oppdatert.. Å New York var bare et gatehjørne og så var det en bil i et lys kryss eller noe.. Kansje det er noe mer "action" på dagtid.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Det koster fortsatt penger. Jeg driter desverre ikke penger så jeg står over denne. Ække så farlig for meg:P pappa betaler.... Meg og Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Koster svin for meg. Prøvde opera på www.vg.no og det kostet flesk så jeg fjernet opera (40kr for en internettside hvorfor måtte opera laste ned hele... møkkaprogg og møkka-vg som ikke har en side optimalisert for mobiler) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Koster svin for meg. Prøvde opera på www.vg.no og det kostet flesk så jeg fjernet opera (40kr for en internettside hvorfor måtte opera laste ned hele... møkkaprogg og møkka-vg som ikke har en side optimalisert for mobiler) Hørt om wap.vg.no ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Koster svin for meg. Prøvde opera på www.vg.no og det kostet flesk så jeg fjernet opera (40kr for en internettside hvorfor måtte opera laste ned hele... møkkaprogg og møkka-vg som ikke har en side optimalisert for mobiler) og har du hørt om å justere opera?? (slik at du ikke laster ned alle bildene og allt de føkka??? ) Opera er genialt!!! Mye bedre enn IExplorer.... slipper alt popups/popdowns-og-jeg-vet-da-f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå