NeXaZ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei. Jeg fikk ny ram til pc'en i dag.. jeg kjøpte TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack fra Komplett.no[/url Jeg satte inn ramen og skrudde på pc'en, men den henger seg ofte, og jeg må restarte eller jeg får en bluescreen hvor det står noe om memory managment. Noen som vet hva som kan være galt? Min PC: CPU: AMD AthlonXP 2800+ Barton Hovedkort: Asus A7V600 Grafikk: GF4 4600 ultra deluxe WindowsXP Professional Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 last ned et program som tester minnet feks prime95. Da får du greie på om det er noe feil, har du flere ram brikker i maksinen din, i så fall hvilke? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kanskje du må flytte brikkene i andre ram-slotter.... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Tror ikke prime95 tester ram-brikker(Det stresser pc-en) Memtest86 tester ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå