AceBoss Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har stillt inn gamecuben riktig, og PC'en. Jeg klarer å laste inn spillene ("streame de") og kan spille de. MEN!! De hakker og lyden er hakkete og jeg har funnet ut at dette har noen med frekvens og delay instillingene å gjøre... Noen som vet om noen instillinger som virker bra? Dette er sikkert forskjellig fra maskin til maskin men noen som har peil? Lenke til kommentar
Nutcracker Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du må nok bare prøve deg fram til de instillingene som funker best for deg. Men bare så du vet det så er det nesten ingen spill som funker perfekt, dvs at de fleste enten hakker/ musikken hakker, kjører buggete, og er uten mulighet til å save. Så det er nok mye enklere å kjøre spillene fra orginal diskene dine! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Så det er nok mye enklere å kjøre spillene fra orginal diskene dine! Høh høh.. riiight. Det har ikke noe å si hvor raskt nettverk man har, da? 10mbit er vitterlig tregere enn 1000mbit. Lenke til kommentar
Nutcracker Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vel, fram til nå har det bare vært mulig med 10mb i og med at PSO I/II låser netverks kortet til 10mb. Men noen holder vist på med å få til å enable 100mb. Men selv om de klarer det kommer det ikke til å gå raskere enn 27mb da serial bussen hvor nettverks kortet er koblet til max kjører 27mb/s. Likevel kommer det trolig til å få de fleste spill til å funke mye bedre (da jeg syns jeg husker at disk laseren leser ca 25mb/s. ) Men det kommer alltid til å være enklere og lettere å kjøre fra orginal diskene dine (så fremt de er i akseptabel tilstand da ) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Animal Crossing skal visstnok fungere "nesten" perfekt. Lenke til kommentar
Nutcracker Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Animal Crossing fungerer helt perfekt. Men det er det eneste tror jeg. (luigi's mansion funker også fint, men med lenger loading time) Grunnen er enkel, animal crossing er så lite at hele spillet blir lagt i minnet til gamecuben. Endret 1. februar 2004 av Nutcracker Lenke til kommentar
AceBoss Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Spillene kjører veldig bra når jeg spiller. Men loading går litt tregere, og filmer/animasjoner som kommer, hakker forferdelig... Det er jo litt plagsomt, men det er fullt mulig å spille spillene... Noen ganger kan det henge seg opp, men da er det godt at det som regel ikke er noe problem å lagre på minnekort slik at man lett kan load'e igjen... håper noen klarer og ordne til 100mb da Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Høres forferdelig knotete ut. Kan man ikke bare kjøpe spillene? Får dem jo billig brukt (eller nye for den saks skyld) på qxl f.eks. Bare en tanke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå