Mushaboom Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Tøft prøv og bruk sånn UV-tusj så du kan gjøre det på hovedkortet Mener du og tusje på kretsene? Blir litt risikablet tror jeg.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Tøft prøv og bruk sånn UV-tusj så du kan gjøre det på hovedkortet Mener du og tusje på kretsene? Blir litt risikablet tror jeg.. detg går greit med penn (fikk litt lyst til å kjøpe meg uv maling jeg å så litt fristende ut. edit: Fant ikke den UV sprayen jeg, noen som liker å gi link? Endret 5. februar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Det går ikke ann og linke til biltea.no, men du kan søke på Vare nr. 36-453, og da finner du det Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 drit bra modding. får mitt cheiftech om noen dager, skal kjøpe noe sånt da. lyser det i mørket eller må du ha UV LYS??? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Man må nok ha UV/black light, lykke til Endret 6. februar 2004 av suzze Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 her er en link til spraylakk typene de har på biltema. De har 3 farger som lyser i uv: http://www.biltema.no/products/product.asp...5&iItemId=19603 Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sykt kult med plexi i front Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 her er en link til spraylakk typene de har på biltema. De har 3 farger som lyser i uv: http://www.biltema.no/products/product.asp...5&iItemId=19603 Jepp, gul grønn og rød. Selv om den røde minner meg om oransje... Selv brukte jeg rød og grønn - mulig jeg kjøper en gul litt senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå