Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Vet noen om en slik kode? Legg inn; scrollbars="1" en eller annen plass. Harke peil om det funker, men.. Tror du må utdybe dette litt tror jeg Endret 1. februar 2004 av omiro Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hmm, personlig så bryr jeg meg ikke om siden forskyver seg når scrollbar dukker opp, men skal du unngå det, så må vel siden venstrestilles, tror ikke du kan unngå det på noe annen måte. Vel, du kan plassere siden med absolute position, men da blir det litt vanskelig å unngå javascript for å midtstille siden. Å "skjule" scrollbaren på selve siden er i mine øyne en fy-fy-ting Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Nei, det har vel ikke så mye å si! Hva sier dere andre? Har dere noe som kan fikse problemet eller skal jeg rett og slett la det være slik? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er ikke no problemer med siden sånn som jeg ser den nå...og jeg bruker opera :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå