Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har nå fått opp deler av den nye siden min... men har eit problem.. I Opera blir siden flyttet når jeg går på andre sider. Hvordan fikser jeg dette problemet? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Sorry, www.ompet.net.... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Kan dere se på feilen eller? Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kan dere se på feilen eller? Tolmodighet min venn Jeg kan ikke hjelpe deg, men for de som vil; her er en klikkbar link: http://www.ompet.net Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Du kan starte med å validere koden din og rette opp feilene du har gjort. http://validator.w3.org/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kan dere se på feilen eller? Tolmodighet min venn Jeg kan ikke hjelpe deg, men for de som vil; her er en klikkbar link: http://www.ompet.net Heh, jeg gikk bare nedover til jeg fant en klikkbak link. Gidder aldri sjekke en side om det ikke finnes klikkbar link.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Har en validator innstalert... Ingen feil... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Må legge meg... Håper det er noen svar som hjelper meg til å rette opp feilen her i morgen da God natt! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jo der er feil. Trykk på linken jeg gav deg, skriv inn adressen og trykk "validate url". Og så fikser du opp det den rapporterer. Hvis det fortsatt er problemer, kan du komme tilbake. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kan dere se på feilen eller? Tolmodighet min venn Jeg kan ikke hjelpe deg, men for de som vil; her er en klikkbar link: http://www.ompet.net Heh, jeg gikk bare nedover til jeg fant en klikkbak link. Gidder aldri sjekke en side om det ikke finnes klikkbar link.. Samme Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jeg bare ler (Ok, med forbehold om at jeg kanskje driter meg ut ), grunnen til at siden flytter på seg når du klikker på f.eks "Partnere" i Opera, er fordi scrollbaren dukker opp, denne gjør at siden forskyver seg litt til venstre Edit: glemte å nevne, siden så bra ut den, hvertfall i Opera, ikke testet i andre nettlesere, men orker ikke det nå heller Endret 31. januar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Validator, ferdig utfylt.. Og la meg sitere w3c's validator: "This Page Is Valid HTML 4.01 Transitional!" Orjanp: Vet ikke hvilke errorer du får ut av den setningen der jeg men.. EDIT> det er nok eneste Fulu.. jeg får ingen "deformeringer" av noe slag.. eneste gjesteboka da.. som ikke har samme design.. trist.. men det vet jeg du kan fixe omiro.. EDIT 2> Både Opera og Mozilla viser ikke scrollbar om den ikke trengs, men når den trengs, så forminskes "flaten" som sia kan være på med bredden til scrollbaren.. Derfor vil midtstilte sider flytte seg ørlite granne til venstre hvis innholdet er så langt at man må scrolle (eller kjøre heis.. ) Endret 31. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Beklager så mye. Det var ikke den jeg fikk da jeg prøvde å validere den. Men uansett, det er vel korrekt nå. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg fiksa det i går ja... Gjesteboken er ikke inni designet enda, nei Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Feilen er det med scrollen? Det kan vel ikke fikses? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kanskje det er mulig å jukse det til ved å legge tomrom under siden slik at scrollen er der uansett om det er noe å scrolle eller ikke. Ikke en veldig bra løsning da, men uansett. Finnes det ikke kode som legger scrollbaren der selv om det ikke er noe å scrolle? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Finnes det ikke kode som legger scrollbaren der selv om det ikke er noe å scrolle? Jeg tenkte på det samme..... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Vet noen om en slik kode? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vet noen om en slik kode? Legg inn; scrollbars="1" en eller annen plass. Harke peil om det funker, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå