Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare ler :laugh: (Ok, med forbehold om at jeg kanskje driter meg ut :D), grunnen til at siden flytter på seg når du klikker på f.eks "Partnere" i Opera, er fordi scrollbaren dukker opp, denne gjør at siden forskyver seg litt til venstre ;)

Edit: glemte å nevne, siden så bra ut den, hvertfall i Opera, ikke testet i andre nettlesere, men orker ikke det nå heller :thumbup:

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Validator, ferdig utfylt..

Og la meg sitere w3c's validator:

"This Page Is Valid HTML 4.01 Transitional!"

Orjanp: Vet ikke hvilke errorer du får ut av den setningen der jeg men.. ;)

EDIT> det er nok eneste Fulu.. jeg får ingen "deformeringer" av noe slag.. eneste gjesteboka da.. som ikke har samme design.. trist.. :(

men det vet jeg du kan fixe omiro.. ;)

EDIT 2>

Både Opera og Mozilla viser ikke scrollbar om den ikke trengs, men når den trengs, så forminskes "flaten" som sia kan være på med bredden til scrollbaren..

Derfor vil midtstilte sider flytte seg ørlite granne til venstre hvis innholdet er så langt at man må scrolle (eller kjøre heis.. :p)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Kanskje det er mulig å jukse det til ved å legge tomrom under siden slik at scrollen er der uansett om det er noe å scrolle eller ikke. Ikke en veldig bra løsning da, men uansett.

Finnes det ikke kode som legger scrollbaren der selv om det ikke er noe å scrolle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...