aadnk Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har oppdaget en bruker ved navn Zed som tydligvis har gjort noe ganske ubegripelig. Å poste -1337 antall ganger må da være helt umulig? Etter min logikk kan dette ha forekommet hvis denne brukeren har postet så mangen ganger at han/hun har overstiget en eller annen grense for dette. Hvis den på serveren lagres som 2 byte, vil det meste tallet være rundt 32 512. Når man overstiger dette kan det være at tallet nullstilles, selv om man har masse poster liggende rundt på forumet. Når en administratior/moderatior sletter threads eller poster, vil antagentlig dette føre til en kraftig nedgang i antall poster, og med null som utgangspunkt vil dette ende med noe helt tull. Eller er det noe annet som har ført til dette? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 De brukerene som har sånne "titler" har gjort noe for hw-nettverket etter det jeg har forstått.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er en moderator som har gitt ham så mange poster. Er nok en liten intern spøk Zed er skikkelig un-leet Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Fant en til som hadde "tittel" DiMiles Edit: Jeg var så godt i gang så jeg fant en annen post om nesten det samme emnet.. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...e's+hersker! Endret 31. januar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg skulle likt å vite hva han har gjort for HW-forumet med 882 innlegg i forumet Søppel (94% av alle hans innlegg). Da skulle han etter mine beregninger ha 938 poster. Hmm... DeMilies er også en som liker seg på "søppelplassen" , så kanskje du får en "bemerkelse" hvis du poster mye der. Lenke til kommentar
zed Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jeg vil bare si til alle dere un-leete der ute : Stay un-leet, coz you'll never be as leet as me. rofl out. HVORFOR I ****** HOR ER DETTE IKKE OFFOPIC !!! LILLE HORER!! Endret 31. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvorfor gidder dere å bry dere? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 LOL Zed må virklig være unleet. Han er ikke bruker engang, bare se, han har ikke bruker tittelen Haha Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hmm....Jeg driter egentlig i det da, men jeg er så snill å hjelper andre. -1336 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (Mr.Devil @ 31/01/2004 : 23:17) Fant en til som hadde "tittel" DiMilesEdit: Jeg var så godt i gang så jeg fant en annen post om nesten det samme emnet.. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...e's+hersker! OK... forstår. Og, jeg brydde meg fordi, ehm, fikk så lyst. Lenke til kommentar
TMS Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hører kanskje til under søppel o_O Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (zed @ 31/01/2004 : 23:27) Jeg vil bare si til alle dere un-leete der ute :Stay un-leet, coz you'll never be as leet as me.rofl out.HVORFOR I ****** HOR ER DETTE IKKE OFFOPIC !!!LILLE HORER!! Og herved ser jeg ingen grunn til at du skal oppføre deg slikt her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (aadnk @ 31/01/2004 : 23:08) Jeg har oppdaget en bruker ved navn Zed som tydligvis har gjort noe ganske ubegripelig. Å poste -1337 antall ganger må da være helt umulig? Etter min logikk kan dette ha forekommet hvis denne brukeren har postet så mangen ganger at han/hun har overstiget en eller annen grense for dette. Hvis den på serveren lagres som 2 byte, vil det meste tallet være rundt 32 512. Når man overstiger dette kan det være at tallet nullstilles, selv om man har masse poster liggende rundt på forumet. Når en administratior/moderatior sletter threads eller poster, vil antagentlig dette føre til en kraftig nedgang i antall poster, og med null som utgangspunkt vil dette ende med noe helt tull.Eller er det noe annet som har ført til dette? Det er nok ingen her på forumet som vil klare å sprenge noen grense innen post count på en god del år enda Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 31/01/2004 : 23:44) Det er nok ingen her på forumet som vil klare å sprenge noen grense innen post count på en god del år enda Finnes det altså en grense på antall posts? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 alle datasystemer har en grense på en eller annen måte, IPB har plass til et 7 sifret tall i postcounten før det blir litt tull, så da kan du tenke selv på hvor lenge det vil ta med å poste Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 9999999 innlegg vil nok ta litt tid ja Men angående titler; har dere en intern regel på at titler ikke skal deles ut til brukere? For man ser jo at allerede nå er det begynt å bli bråk og forvirringer om titlene... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 01/02/2004 : 02:59) alle datasystemer har en grense på en eller annen måte, IPB har plass til et 7 sifret tall i postcounten før det blir litt tull, så da kan du tenke selv på hvor lenge det vil ta med å poste Noen som tar utfordringen? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (PT @ 01/02/2004 : 03:04) 9999999 innlegg vil nok ta litt tid ja Men angående titler;har dere en intern regel på at titler ikke skal deles ut til brukere? For man ser jo at allerede nå er det begynt å bli bråk og forvirringer om titlene... Du er ikke den eneste som lurer på dette. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Herregud, hvorfor bryr folk seg så inderlig? *ikke skjønne* Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Forumstyret ser på saken. Det later til at noen har tatt seg større friheter enn hva de burde, og vi vil rydde opp i sakene. Det skal ikke være noen forskjellsbehandling av brukere. Det er seffern en mulighet at vi vil belønne de som gjør en jobb for nettverket med en "custom title", men i såfall mener jeg personlig at det skal være en felles tittel som deles ut til de som fortjener det - ikke en egen tittel pr. person. Som sagt - dette skal ryddes opp i, og vi vil se over våre interne rutiner (standard svar - men vi følger det opp... ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg