Darx* Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Da tror jeg kansje jeg velger OCZ siden det er jo litt billigere og jeg merker sikkert ikke for mye forskjell uansett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Nei det gjør du nok ikke da Corsair ikke har noe bedre timinger på sine. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du stort budskjett så kjøp denne Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Som igjen liggner litt på denne. Bare at den koster mindre. Denne så jo ganske lovende ut egentlig. Hvordan er ytelsen? F.eks i forhold til Qtech(på - siden) og Fortron(på + siden). Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det en Q-Tec i fåreklær? Den er prikk lik A-Open, Fortron/sourse,og Mist 350W, men ut i fra pris og Watt er den nok mer lik Q-Tec i ytelse. Men hva hvet jeg. Kanskje det er et kupp.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Fortron /source er den samme som aopen bruker, det rare er at den stforsyningen koster mellom 5-600 hos microplex menst psdata leverer aopen sitt kabinett med denne stforsyningen til ca 8-900 dvs at selve kab koster ca 300 eller er det microplex som overpriser?? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Mist er enda 100 kr dyrere.. Den har et litt annet kabinett tror jeg, men ellers ingen forskjell. Skal du ha bare Aopen strømforsyningen hos psdata koster den ca det samme som Fortron/Sourse koster på microplex. Men jeg syns også det er rart at samme strømmforsyning med kabinett koster bare 150kr mer. Endret 3. februar 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Unnskyld for bumping av posten men har to spørsmål til og har enda ikke kjøpt meg pc'en (skjer snart). Det første jeg lurer på, er om gigabyte sitt 64 bit hk (nforce 3) har støtte for dual channel ram? Det andre jeg lurer på er hvorfor DETTE minnet er så rimelig i forhold til at det er 3700 mhz? Den jeg tenkte på kjører på 3200 og koster 100 kr mere, det er vel litt pussig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå