Gå til innhold

TG nærmer seg..

Oovz

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Nå nærmer billettbestillingen til TG seg.....og siden mine kjære foreldre er borte må jeg visst betale via KID. Noen som har erfaringer med dette? Funker det like greit som med VISA?

Er det forresten noen andre forumslaver som skal på tg? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det fungerer flott å betale med KID, gjorde det i '02 :)

Uansett er mange forumfolk som skal, bare sjekk spill/lan-parties kategorien så ser du jo at vi har samla ca 30stk fra forumet på ei rekke. I tillegg er det jo maaange som reiser sammen med andre

Flott! Takk for svar :)

Kanskje jeg tar meg en tur innom forumrekken for å se om jeg kan kjenne igjen noen kjente fjes...

Vi sees på TG! ;)

Lenke til kommentar

Mulighet for at vi kan gjøre denne tråden sticky? Gjøre om navnet på topicen til no sånt som "TG04 - Generell diskusjon". Anyway.. har planer om å dra meg oppover ditt for første gang. Har en tendens til å glemme når billettene blir lagt ut på salg så har "gått glipp av TG i to år på rad", men får noen andre til å bestille for meg så je kjem nu :p . Noen som har noen tips om hva jeg bør ha med? Hvordan er stolene der oppe? Harde plaststoler? (i såfall.. er det lov å ha med egne stoler og er det anbefalt?)

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk litt uenig med deg her Anders. Med tanke på hvor mange i søppel som skal på TG ville det ikke vært noe galt i og satt en sticky på denne tråden evt laget en ny tråd. Men jeg frykter at diskusjonen ville blitt offtopic så ved nærmere ettertanke har du nok rett..

EDIT: Og man tar jo med seg en pute og sitte på.. Eller helst soveposen sin =)

EDIT2: Jeg kan redigere uten og få redigert av.. hihi =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...