j-- Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 heisann... sitter og prøver meg litt på html, og vet ikke hvordan jeg skalfa tekst flere steder på sia! -hvordan får jeg teksten lenger inn på sia? EKS: tekst her | og tekst her tekst her | og tekst her tekst her | og tekst her tekst her | og tekst her tekst her | og tekst her tekst her | og tekst her -hvilket freeware program er best til å redigere html? -jeg vil lage menyer ,og har hørt at java er best da. har dere forslag på programmer? Jeg er 110% nybegynnner, så pliz, ikke gi meg vanskelige programmer mvh Jonas Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva med og poste i webdesign forumet? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 htmlkit er bra http://www.chami.com/html-kit/download/ og bruk gjerne topstyle lite til css styling http://www.bradsoft.com/download/index.asp Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 sett koden omtrent slik <div venstre> <p>Tekst venstre bla bla bla</p> </div> <div hoyre> <p>Tekst høyre bla bla bla</p> </div> bruk margin og padding på dette i css tror det var noe sånnt lol Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Dette er et bra utgangspunkt for å lære litt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Feilpostet - Tråden flyttes. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 MPS php designer er stein bra til koding av både php og html! Give it a try her:LINK Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Vil ikke anbefale JAVA til menyen nei.. csszengarden w3schools to gode sider.. Ellers så kan du jo ta en titt på den tråden her.. mye bra linker til sider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå