frankschj Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Har registrert at komplett.no og et par andre nettbutikker har lagt ut det nye Canon Digital PowerShot A40 i nettbutikkene. Men det ser ut til at de legger prisen veldig høyt i forhold til de 399$ (mellom 3000 og 4000 kroner)som Canon selv stipulerte i pressemeldingen sin. Komplett.no skal ha godt over 8000 for A40. Det får nøyaktig samme pris som S40?? som har en million flere bildepunkter, hvor er logikken? Hva mener dere i digitalkamera.no, og andre der ute om dette? Lenke til kommentar
frankschj Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 I rettferdighetens tegn gjengir jeg nå siste og positive svar fra komplett.no: From: [email protected] [mailto:[email protected]] Sent: 14. mars 2002 11:11 Hei Her har jeg nok svart litt fort innkjøp hos oss har blingset litt på prislisten mellom A40 og S40 Prisen skal nå være rettet. Jeg er lei meg for å ha snakket mot bedre vitene tidligere, og vil takke for at du påpekte feilen. Mvh XXX Komplett.no ------------------------- Sånn skal det låte! :wink: Bra vi er våkne hva? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jepp, det er drøyt. Jeg ser at f.eks. Buydirect skal ta kr. 7 879 for kameraet, mens Databutikken tar kr. 3918. Hvor man velger å kjøpe er selvsagt opp til hver enkelt :wink: MLW Lenke til kommentar
i-am Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 frankschj godt attt det finns gode "hjelpere" som deg :smile: Hilsen enda en god "hjelper" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå