sebastgs Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Agorafobiske kjøleskapsgnomer:Stille dagslys i pottplantens ringkrets Stille, listende forbi den skjærende åpningen GNOM Stille i den interferense havintravesjonen Å så stille BANAN OVER ALT! - HalTan 2004 Sprittusj mot and: And på tur Tagger på lur Kunstnerisk mesterverk En fargeskur - HalTan 2004 :0.. genialt! helt enig Lenke til kommentar
Term Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vel, siden det er så mange poesin00bz her så er det vel på tide at jeg poster et av mine ekte mesterverk? Sprittusj mot and: And på tur Tagger på lur Kunstnerisk mesterverk En fargeskur - HalTan 2004 Uff mulig at jeg er bare ovretrøtt og småsnytt, men jeg flirte godt av denne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Poeten Eriond skrev en gang følgende Fool's words I am lost in a deep forest they call love And I don't know how to find my way home Please, come be my guiding light And help me find a way I can walk safe home to you .... I want you back into my life I want you back into my arms All these nights I've been awake just thinking of you Wondering what I did wrong but there is no answer to be found All these words, just simple words from a fool that still love you so .... You know I've never been down that road before As the day You broke up and went away Oh, come back to me to stay And let's make love to the end of final day But deep into my heart I know I just have to let You drift away Maybe one day you'll come back to me Until then I have to make my own way veldig veldig søtt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Agorafobiske kjøleskapsgnomer:Stille dagslys i pottplantens ringkrets Stille, listende forbi den skjærende åpningen GNOM Stille i den interferense havintravesjonen Å så stille BANAN OVER ALT! - HalTan 2004 Det må en mesterhjerne av dimensjoner til får å finne på noe så genialt og følelses vekkende som det der... GENIALT Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vel, siden det er så mange poesin00bz her så er det vel på tide at jeg poster et av mine ekte mesterverk? Agorafobiske kjøleskapsgnomer: Stille dagslys i pottplantens ringkrets Stille, listende forbi den skjærende åpningen GNOM Stille i den interferense havintravesjonen Å så stille BANAN OVER ALT! - HalTan 2004 Sprittusj mot and: And på tur Tagger på lur Kunstnerisk mesterverk En fargeskur - HalTan 2004 Vinkelsliperens vrede: Vinkler, skraper KUTT Bare sommermager i sandefjordssmør Illsinte klovner Fadese, en lysfontene av oljede safter i sommersola Rødt Mot himmelen som en skur av ondskap, som såre pollenfrø i sensommervind. - HalTan 2004 Ja jeg vet, rørende, er de ikke Jeg er en STOR poet, dere trenger ikke fortelle meg det! *Takker og bukker* PS: PM for autograf Visste at HalTan var homo! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Bob Saget one! (need i say more?) Endret 1. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg likte litt når Frenchie kalte meg søt jeg.. hihi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg har autografen til Haltan for dere som lurte! Jeg er spesiell Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg har autografen til Haltan for dere som lurte! Jeg er spesiell Kan jeg ta på deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg har autografen til Haltan for dere som lurte! Jeg er spesiell Kan jeg ta på deg Yes you may! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Stupid Pathetich Loves Feeling, please go the fuck away! EDIT:1 nytt dikt... EDIT:Fjerna diktene og bytta de med et elendig dikt... Endret 28. juli 2004 av TLZ Lenke til kommentar
electronicmalfunction Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kommer til å trenge noen av de her på valentines day ja...fjortende, er det ikke? Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har lagd et lite dikt til ei jeg liker veldig godt jeg.. ENJOY! En dag når jeg gikk i skogen, gikk jeg meg vill. Det var ikke i skogen jeg gikk meg vill, men i livet. Veien, den har jeg ikke enda funnet, men jeg vet om en som kan hjelpe meg, du. Vil du være mitt livs lys, og lede meg tilbake til veien? Jeg vil for alltid være din, og jeg håer at du også kan bli min. Det er deg, og ingen andre jeg elsker. Jeg elsker deg! Mitt først dikt.. Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) oops dobbelpost Endret 14. februar 2004 av Sh4d3y Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Dette dedikeres til aBn0rmaL`. -- R053R 3R #FF0000, F|013R 3R #0000FF, 5UKK3R 3R 5Ø77, 0G DU 3R 1|K3 5Å. :lol: Litt skikkelig nerdehumor, eller? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Ok. Lagde et dikt nå jeg. Håper det faller i smak. Natten... Intet lys er her. Natten krever ingen penger, den kommer og går et eget behov. Mennesker jager om dagen, men om natten - da er alle like. Sover man, synder man ikke. Natten... Den er magisk HÆHÆ Endret 24. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Noen ganger så du på meg med en dybde i blikket som fikk meg til å skjønne at det var meg du så og ingen andre Handlinger sier mer enn ord - du snakket med blikket og sa mest slik Trodde jeg ville bli ensom alene men ble først ensom da klisjéene fylte meg uten deg ------- Så skjør du var, min kjære da du ikke hadde vinger da du lot meg hvile blikket på det gode i deg Så vakkert du smilte da du lot deg selv elske da du turde å la lyset stå av om natten Så sårt det var da du sa det var meg da jeg så lyset i øynene dine slukne og dø hen Endret 24. juli 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) LOL, Haltan sine dikt var best, uten tvil. Litt www.slibrig.com stil over dem... Seriøst, se på www.slibrig.com , jeg holder på å krepere av latter hver gang jeg er innpå der, men så har jeg litt barnslig humor også da Slangegift, slange ,slange, sykkelslange? Hanske, eg har to hansker. Mor er ikke slik eg forventta de ho er batman. Kussma er farlig, kussma er godt, kussma er lidenskap, kussma er kjærleik. La barna springe , la dei leke i graset dei er barna fra mumiland. Apestrekar! lyng fotbad kjeramikk pose handlevogn FRUTOPIA Fokkti åpning stod der med våpne ladd. Eg la hendane på bordet å sprang mot han. Lyset, ja eg siar det sterke lyset treffar andlete mitt. Varme, kaffekanne med krutt? Bilen stod stille, eg stekkte vaflar. Hund og kyr kåmm flygande forbi. Klokka var 12 og egga var klare. Onkel Timmi var en fiskemann. Han og bror til Sturrle satt å vaske sko på badet. La aldri en sykkel danse mot vesten. De sa min fotløse tippoldefar. Den gamle foten eg hadde måtte bort fra denne verden. Har du lest den nya boka? den har saft som tema. Saft va er det sier Gynnter. Saft er en masse som er søtt og som kan blandes med vann. Massen kan være i mange farger og smaker. Drep Elgen han skal ikke leve blandt Julius den tykke sjimmpanse. Lykta var skrudd av. Mørke var rundt meg. Eg tok handa på låret og roppte høyt: Eg e dracula1001. ekkoe for rundt om kring i huset. Plutselig fikk eg svar. Eg e laksetyven Heidi. Jeg ble redd å senket ørene. Endret 28. juli 2004 av apollox Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Eg meiner at James Joyce kan det med å uttrykkje seg. I novella "The Dead" skreiv han dette til kjærasten sin: "Why is it that all these words seem to me so numb and cold? Is it because there are no words tender enough to be your name?" Vakraste eg nokon gong har lest iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå