SirHartge Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Skrev et lite dikt til en jente jeg traff i går.. 4 årstider. 2 sjeler. Høsten er for to ensomme sjeler. Vinteren er for en ny start. Våren er for en blomstrene start. Sommeren er for evig og varm kjærlighet. 2 sjeler blir forenet til 1 sjel. -Robert- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er du forelska eller noe? Lenke til kommentar
zed Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg likte litt når Frenchie kalte meg søt jeg.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Dette dedikeres til aBn0rmaL`. -- R053R 3R #FF0000, F|013R 3R #0000FF, 5UKK3R 3R 5Ø77, 0G DU 3R 1|K3 5Å. Endret 31. januar 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Roses are red violets are blue and so are you Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Roses are redviolets are blue and so are you Lurer på om ikke det mangler en linje eller to der, for jeg er da vitterlig ikke blå! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Roses are redviolets are blue and so are you Lurer på om ikke det mangler en linje eller to der, for jeg er da vitterlig ikke blå! Ikke? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Dine øyne skinner som to stjerner i natten, ditt hår er mykt som pelsen til katten. Dine hender er for meg som to krystaller, akkurat som dine lepper som på min munn faller. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Dine øyne skinner som to stjerner i natten,ditt hår er mykt som pelsen til katten. Dine hender er for meg som to krystaller, akkurat som dine lepper som på min munn faller. Kongen av nødrim? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tok det på sparket ja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Vel, siden det er så mange poesin00bz her så er det vel på tide at jeg poster et av mine ekte mesterverk? Agorafobiske kjøleskapsgnomer: Stille dagslys i pottplantens ringkrets Stille, listende forbi den skjærende åpningen GNOM Stille i den interferense havintravesjonen Å så stille BANAN OVER ALT! - HalTan 2004 Sprittusj mot and: And på tur Tagger på lur Kunstnerisk mesterverk En fargeskur - HalTan 2004 Vinkelsliperens vrede: Vinkler, skraper KUTT Bare sommermager i sandefjordssmør Illsinte klovner Fadese, en lysfontene av oljede safter i sommersola Rødt Mot himmelen som en skur av ondskap, som såre pollenfrø i sensommervind. - HalTan 2004 Ja jeg vet, rørende, er de ikke Jeg er en STOR poet, dere trenger ikke fortelle meg det! *Takker og bukker* PS: PM for autograf Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Vel, siden det er så mange poesin00bz her så er det vel på tide at jeg poster et av mine ekte mesterverk? Var den ment om meg? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Aldri har jeg følt en slik lykke som han ga Fikk sovne i hans armer det var meg han ville ha Kompromissløst, evig elsket Det var toppen av all lykke Et evig privilegium et ekte vakkert smykke Aldri har jeg følt en slik lykke i mitt hjerte Min mørke sjel og kropp fikk frigjort all sin smerte Fra døden opp fra graven Han løftet opp mitt sinn Trond, min sjelefrende For alltid er jeg din Hihi.. Endret 31. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Roses are red, violets are blue, all my base, are belong to you. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg er 1337 Du er sw337 Vi er g33ks aww Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Roses are red, violets are blue, all my base, are belong to you. AHAHA! *kopiere og bruke på dagens ord på siden sin* Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Roses are redviolets are blue and so are you Passes utmerket til meg for tia. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Agorafobiske kjøleskapsgnomer:Stille dagslys i pottplantens ringkrets Stille, listende forbi den skjærende åpningen GNOM Stille i den interferense havintravesjonen Å så stille BANAN OVER ALT! - HalTan 2004 Sprittusj mot and: And på tur Tagger på lur Kunstnerisk mesterverk En fargeskur - HalTan 2004 :0.. genialt! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Poeten Eriond skrev en gang følgende Fool's words I am lost in a deep forest they call love And I don't know how to find my way home Please, come be my guiding light And help me find a way I can walk safe home to you .... I want you back into my life I want you back into my arms All these nights I've been awake just thinking of you Wondering what I did wrong but there is no answer to be found All these words, just simple words from a fool that still love you so .... You know I've never been down that road before As the day You broke up and went away Oh, come back to me to stay And let's make love to the end of final day But deep into my heart I know I just have to let You drift away Maybe one day you'll come back to me Until then I have to make my own way Endret 31. januar 2004 av Eriond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå