Mr. Sanders Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Skal montere en P4 2.6 PC800 og når jeg skal montere heatsinken så ser jeg at det er en "tapebit" på den flaten som skal ligge ned mot CPU'en. Skal denne tapebiten fjernes eller skal den være der?? Lenke til kommentar
nosto Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) skal være der Endret 31. januar 2004 av nosto Lenke til kommentar
salomo Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hvis du skal bruke kjølepasta skal du fjerne termalpaden. Endret 31. januar 2004 av salomo Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvilken kjøler er det? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Skal montere en P4 2.6 PC800 og når jeg skal montere heatsinken så ser jeg at det er en "tapebit" på den flaten som skal ligge ned mot CPU'en. Skal denne tapebiten fjernes eller skal den være der?? Først er det en tapebit som du drar av, og da skal det sitte gjen en liten "pad" (en firkant med belegg) som skal være der... Med mindre du skal begynne med prosjekter som å planslipe kjøleren og bruke egen pasta etc Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Kjøleren er den som fulgte med (dvs. Boxed-edition). Tapebiten er vel da thermalpad (som dere kaller den). Det er ikke noe annet. Under pad'en er det rent "stål". Skal altså la pad'en være, hvis jeg har forstått dere riktig? Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Takker for utrolig kjappe svar. God helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå