film_intressert Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei! Vurdere og skaffe meg et skikkelig film kamra. Kamraet må være av god kvalitet, men samtidig brukervennligt. Da jeg skal bruke det i stor grad til amatør filming (kort film, altså ikke vannlige familie videoer.) trenger jeg et kamra som er lett og sette seg inn i, gjerne med norsk manual, men samtidig ikke en pris over 5000 kr. Kunne godt tenkt meg at det følgte med fjernkontroll til kamraet og at det går ann og kjøpe ekstra stativ til det. Har dere noen forslag til kvalitets kamarer i den prisklassen jeg tenker meg? Eller er det bare jeg som håper på et under.. Lenke til kommentar
film_intressert Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hadde vært fint med et svar, det haster liksom litt Lenke til kommentar
film_intressert Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ingen som vil svare? Lenke til kommentar
sarc Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Til den bruken og prisen du antyder har eg problem med å finne eit aktuelt kamera. Du skriv "kvalitetskamera", og da vil ein automatisk orientere seg i segmentet over kr 1000. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 han skriver da 5000kr? Lenke til kommentar
sarc Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Problemet er vel at "kvalitetskamera" ikkje er spesifisert nærare. XD.no har f.eks. Canon MV630i som Ukens tilbud til kr 4998,-. Det er eit greit allround-kamera, men med kjente problem med motorstøy og ein CCD-brikke som ikkje er god i dårleg belysning. I denne prisklassen får ein ikkje i både pose og sekk. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 pris/ytelse da? hvilken prisklasse f&r man egentlig mest for pengene? (sorry at jeg stjeler tr&den, men lurer p& det samme ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå