Gå til innhold

Gforce 3 Ti 200


Joakim87

Anbefalte innlegg

heisann

 

Har et problem det lagger sinnsykt i wc3, alle andre spillt flyter bra men wc3 lagger helt ekstremt selv på laveste grafiskeinnstillinger... jeg har innstalert den nyeste nvidia driveren(53.03). CS, ET, og CoD flyter bra med 80-100 fps mens wc3 lagger helt sinnsykt er det noen som vet grunnen til dette evt hvordna det kan fikses? eller er det bare rett og slett skjerm kortet som er for dårlig ?

 

 

håper på svar...

mvh

Joakim T

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjører du med AA og AF?

 

Hadde selv et Ti-200 før og det hadde ikke noe problemer med WC3 med middels innstillinger.

På AA & AF står det bare huket av ved "Application Controled" hva nå enn det betyr.. så ejg vet ikke om jeg har det på eller av..

 

Skal jeg ha det på eller av ? hva gjør AA & AF ?

 

 

 

mvh

JOakim T

Lenke til kommentar

AA og AF er funksjoner på grafikkortet som bedrer bildekvaliteten drastisk, men du bør ha minst fx 5900 ultra eller radeon 9800pro for at det skal ha noe for seg. gf 3 og 4 er ikke kraftige nok til å kjøre spill med dette på. At det står application controlled er riktig, prøv heller og gå på refreshrate override på skjermkort egenskaper, og sett den Hz som du har på monitiren din på skjermkortet.

F.eks monitor: 85 Hz og du spiller i 1024x768, så seetter du refreshrate 85 i den oppløsningen.. da får du mye smoothere bilde i allefall ;o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...