:---{D Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jeg har klart å konvertere en videofil fra mpeg til real fil (ganske stolt ) Filen er 4,85 MB stor og jeg har 10 mb ledig på minnekortet. Jeg har prøvd å legge den inn på mobilen (3650) men den sier at jeg ikke har plass til mer.. Jeg tror at den legger filer inn på telefonminnet ettersom alle de andre instaleringsfilene havner i innboxen.. Hvordan kan jeg få den til å havne på minnekortet?? Endret 31. januar 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Bruk pc-suite Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Bruk pc-suite Hvordan funker egentlig det??? Når jeg åpner star det bare koble til 3650en din til pcen og trykk OK. Jeg kobler til infrarød og og trykker OK... ingenting skjer.... Hva må jeg gjøre?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Bruk pc-suite Hvordan funker egentlig det??? Når jeg åpner star det bare koble til 3650en din til pcen og trykk OK. Jeg kobler til infrarød og og trykker OK... ingenting skjer.... Hva må jeg gjøre?? Jeg fixa det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå