Shotgun Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei Jeg er forholdsvis tidlig i spillet. Har ikke blitt helt vant med alt enda, men det går fremover. Nå har jeg møtt på et lite problem i spillet. Nede i "the lower sewer" har jeg møtt på en riktig stygging. En svær bamse som er inne i et rom der. I samme rommet ligger det en masse levninger etter mennesker. Problemet er at jeg ikke greier å ta`n Har lagt ut samtlige av minene mine, skutt med alt jeg har, men han vil ikke ned! Han har også gått på samtlige miner. Er det noen som har ett lite tips til en rookie? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Du har nok møtt på en Rancor. Det du skal gjøre, er å legge de syntheticgreiene på liket, sammens med noen granater. Da vil Rancoren spise det, og dermed dø. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 jeg gjorde det på en annen måte sørg for at du har mange frag grenades, så går du inn i rommet (gå alene, trykk 'V') Når 'Action Menu' kommer fram, kast en granat og løp tilbake til det andre rommet. gjenta til rancor er dau Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 jeg gjorde det på en annen måte sørg for at du har mange frag grenades, så går du inn i rommet (gå alene, trykk 'V') Når 'Action Menu' kommer fram, kast en granat og løp tilbake til det andre rommet. gjenta til rancor er dau Det samme gjorde jeg. Har nettopp knerta Darth Etellerannet (apprentice til Malak) - han sleit jeg med! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har runda det allerede.. sleit ikke med noen jeg.. ( har ikke cheata, for dere som tror d) over 3 dager..brukte ca 26 timer på det. Tror jeg kommer til og spille det en gang til. kansje være litt snill denne gangen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Rundet hele spillet og tok alle fiendende uten å slite faktisk Men han duden der tok jeg "The old fashion way". 1: Kast sånn stickygranat på han slik at han ikke kan gå 2: Løp forbi og inn i hallen på andre siden 3: Siden han er for stor til å ta deg, kan du bare knerte han ned nå Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Tok trikset til loeve. Brukte "syntethic odor" og en "frag grenade". Da ble det slutt på maset til den store apen. Tusen takk for hjelpen til alle sammen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hihi, jeg brukte den faktisk ikke selv. Selv angrep jeg ham bare, imens jeg løp imellom føttene dens med Mission. Det funka som bare det. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har rundet det 2 ganger, brukte 19 timer på den siste da jeg var ewuhl! Med Rancor'en tok jeg bare alle fyrene inn i rommet, tok pause og spammet granater Slik har jeg gjort på nesten alle "bossene" .. piece of cake eller hva? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du kan ogs[ bare snike deg rett for by bamsen. Det er litt stress, men greide det 5 forsok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå