Eivind S Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jeg har plutselig begynt å få masse feilmeldinger på explorer.exe Ett eksempel er som dette: Explorer.exe - programfeil "instruksjonen i 0x77fcc641 refererte til adresse 0xfffffff8. Minnet kunne ikke være "read". klikk OK for å avslutte programmet" Ett annet eksempel er tilsvarende, bare at "read" er byttet ut med "written" Lurer litt på om dette skyldes feil på Windows eller om Minnebrikke el. er kaputt!? Disse feilene oppsto selvfølgelig etter restart etter at AVG antivirus hadde funnet trojanske hester i 2 filer! Får dessverre bare feilmeldinger der også, slik at jeg får dessverre ikke funnet ut hvilke 2 filer det er! Jaggu bra jeg har Opera i tillegg! Maskin er som følger Pentium 4 1,8ghz (klokket opp til 2,4Ghz ligger på 30-35 grader C. ) Hovedkort: Asus P4B-m (micro ATX) Minne: 512MB Skjermkort Geforce2 MX400 Operativsystem: W2K sp4 med explorer 6 sp1 Dersom noen vet hva dette skyldes ville jeg blitt glad for hjelp! Ring eller send tekstmelding da jeg holder på å få skikkelig noia av maskina nå! (Ja du kan også svare her, da det sikkert kan hjelpe andre med samme problem! og jeg sikkert skal klare å logge meg på for å sjekke!) Mvh Eivind Soltvedt 91635675 Endret 1. februar 2004 av Eivind S Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Synes det lukter av full formatering og reinstall av Windows......... Lenke til kommentar
Eivind S Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hehe..Utgår med høye kneløft! Men skal prøve å reinstallere SP4, se hva som skjer! Må bare nevnes at jeg har drøye 20GB ledig harddiskplass! Så for lite plass til vekslefilen kan utelukkes! (Så dette i en annen tråd som omhandlet CMR) ES Hmm..leste litt til på diverse forum, prøve å slette filene i temp katalogen? kanskje det vil gjøre susen!? DS Endret 31. januar 2004 av Eivind S Lenke til kommentar
Eivind S Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Løsning enkel: Fant fram W2K cd og foretok en nødreperasjon! Nå bra! (Så lenge det varer!) ES Edit: Og en reboot senere er vi igang igjen! F*ens forp*lte ******* dritt MS! Skal laste ned Linux med en gang! Bli kvitt problemet for godt!!! Argh! BTW fikk blåskjerm med følgende melding ***stop: 0x000000D1 (0xE870CC0C,0C00000002,0C00000001,0xBDEF1663) Driver_IRQL_NOT LESS_OR_EQUAL ***ADDRESS BFED1663 BASE AT BFEC4000,DATESTAMP 3EAF051D - NDIS.SYS Dumping av fysisk minne! Noen som har svaret, så kan de godt PM det til meg! DS Endret 1. februar 2004 av Eivind S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå