_Rune_ Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Flere en meg som har lagt merke til Flexi-Data og Komplett nesten identiske vareutvalg og oppsett, men at Flexi-Data er billigere, og Komplett har mer info om produktene en Flexi??? Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Akkurat dette har jeg også fundert over. Virker nesten som om komplett kjøper varene sine fra flexi-data. Hehe:-) Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Kompis av meg boikotter Flexi nå, de brukte ca en uke på å håndtere bestillingen. Det er det jeg o misliker med flexi, ofte de er useriøse. Liker personlig best Psdata.no Lenke til kommentar
Eudoxos Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Flexi og Kompelett har visstnok samme leverandør. Jeg kan ikek si dette sikkert, har bare hørt det fra en jeg kjenner. Men ut ifra det Flexi skriver på forsiden sin nå, har de sluttet å sende ut til privatpersoner... -- Eudoxos Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Komplett Data kjøper sine komponenter fra Norek. Norek er grossist. Mange web-shoper/databutikker kjøper fra dem. Komplett Data ble kjøpt opp av Norek. Firmaene Komplett Data og Norek = sammenslåing -> NorKom i 1998. Utad så er Komplett Data de som tar for seg private og bedrifter (ikke dataforhandlere) Norek selger KUN til databedrifter/evt. STORE bedrifter. "Omsetningen i 2000 var på 559 Mill.NOK med et resultat før skatt på 29 Mill.NOK. Salg over Internett utgjorde 204 Mill.NOK i 2000, en vekst på 193% fra 1999." Ja, jeg handler stort sett fra dem, siden jeg bor i Sandefjord. Da er det bare å bestille via nettbutikken. Vente et par timer til leveringsbekreftelsen kommer pr. mail, for så å kjøre å hente varene :smile: Vi har en vanlig Komplett Data butikk i byen også, men den bruker jeg ikke. (Har lite på lager) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå