CFD Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg er på jakt etter et gammel abandonware spill som het volley eller noe slikt. Jeg husker ikke helt navnet og finner det ikke på google desverre. Så hvis dere vet hva jeg snakker om så er det bare og legge det opp på en side så jeg kan få tatt det ned. Spillet er ifra 80tallet hvis noen lurer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 er det dette spillet der "spillerne" består av to trillrunde "hoder" med ben på? man ser kampen direkte fra siden, og nettet er bare en "strek"? Quintilian Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Nedlastingsside for spillet Online remake med mulighet for nettverksspilling. Har ikke prøvd online versjonen, men det så greit ut. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Tusen takk.. Var akkurat dette spillet jeg ville ha fatt i. Husket ikke helt hva det het ,men jeg fikk så utrolig lyst og prøve noe annet. Again thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå