Marvil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Får sånne mailer sikkert 10 ganger til dagen; Hva pokker det der for noe..? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er mailer med virus i vedleggene - som du selvfølgelig sletter............ Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er en eller anna forbaska orm som har lekt seg litt med deg og dine kontakters mailboks. De to øverste er ormen som har blitt sendt til deg, de to nedestre mener jeg å være svar tilbake fra noen du har sendt ormen videre til, som har en form for spam-filter som filtrerer det ut og bouncer tilbake av noe slag. Gjør som Rayline TWB sier, slett dem. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ja slett dem ja, men har du ikke virus prog da? hvis du ikke har det så har du jo allerede virusene inne. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 En kamerat sa han hadde fått en sånn fra meg, men betyr det nødvendigvis at jeg har blitt infisert? Trodde ikke det. Har nemlig aldri åpnet noen slike. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Neida, den nye ormen/viruset som er ute nå er slik at det oppretter sånne mailer slik at det ser ut som at du får en tilbakemelding om at en av dine mailer ikke har kommet frem til den du evnt. sendte til. Og egentlig er dette bare tull......... Du har nødvendigvis ikke det viruset/ormen der inne på din maskin - sannsynligvis ikke. Det er bare selve viruset/ormen som skaper slike meldinger at det ser ut som om du har sendt masse mailer med virusvedlegg i. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det var det jeg trodde. Takker. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er mailer med virus i vedleggene - som du selvfølgelig sletter............ Du trenger ikke slette dem selv? Det har virusprogrammet allrede gjort. Eneste eg ser er at det er virus, hvor de kommer fra og hvilket virus det er. Fikk 8 i dag. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du trenger ikke slette dem selv? Det har virusprogrammet allrede gjort. Det var no i tilfelle at han ikke hadde AV, at jeg sa det da.......... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du trenger ikke slette dem selv? Det har virusprogrammet allrede gjort. Det var no i tilfelle at han ikke hadde AV, at jeg sa det da.......... Hehe ok, men da er det allrede forseint. Har han ikke AV program så har han virus? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Njjjaaaaaa - bare hvis han har åpna vedleggene........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå