Holma Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er det noen som har lest en test om, eller hørt noe om denne mp3-spilleren? Jeg synes den virker svært lovende. (Spesifikasjoner på komplett.no) -Holma Lenke til kommentar
ASW Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg vil også vite noe mer om denne spilleren. Jeg har fått tak i noen småe tekster:Test av muvo 2Den har et fint utsene Annen test Står nesten det samme men tar det med likevelEnda mer av nesten det samme Det står ikke noe mye om denne spilleren enda Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har Muvo2 X-trainer 512 mb. Helt lik bortsett fra at den ikke er hardisk basert. Man får mye for pengene. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...id=9395&id=5719 Det som står her er likt bortsett fra hardisken. Tåler ikke risting og falle i bakken som denne. Siden den har flash minne. Håper hjalp litt. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har tenkt litt på denne spilleren jeg og. Leser jo bare positivt om den, og den ser veldig bra ut og! Men den er fremdeles litt dyr.. håper den faller mot 2000,- .. men det kan kanskje ta litt tid! Lenke til kommentar
Xemx Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 IKKE kjøp den! du får 4gb versonen på elkjøp til 3000! da er d sløsing å kjøpe 1,5 gb til 2400! de er helt like utenpå......... Jeg vil personlig anbefale ipod eller ipod mini( ikke at jeg liker designet, men det er mote å ha den) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kjøper ikke mp3 spiller på grunn av moten da. Kjøper på grunn av lyden og funksjoner o.s.v. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har lest ein del om den ja, mykje positivt! Tenker å kjøpe ein slik sjølv med tider, vurderer å selge Net MD'n min... På Techline får du den under 2300,- då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå