HåkonN Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Noen som vet hvor man kan se hvilken versjon man har av WindowsXP? Vet at jeg har Pro-versjonen, men det har da vel kommet noen oppgraderinger...? Kjenner jeg Microsoft rett, så er det sikkert et par tusen bugs i XP oxo.... :sad: og det kunne da være greit og oppgradert med service-packs en gang i blant. Under system properties står det Versjon 2002. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Tråden passer bedre under programvare, takk Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Hva skal gå under "Alt om data" da? Har ikke Windows XP noe med data å gjøre? Ikke for å være vrang eller noe.... :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Sitat fra amund I alt om data "løper" trådene nemlig så raskt forbi, at mange ikke får de med seg (pga. svært mange nye tråder per dag). Poster man i korrekt kategori er både synligheten bedre, samt at de som er interessert i emnet leser meldingen. Hvordan vil du forresten forestille deg en "alt om data" kategori hvor det ble postet alt mulig? Ville blitt noe sånt som 2-300 nye tråder per dag! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 TNX.... der står det versjon 5.1 Noen som vet om denne burde oppgraderes? Hva er siste versjon? Har XP Pro Engelsk versjon, hvis det er av betydning. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Point taken, sir.... Skal huske på det til neste gang. :wink: Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Men spørsmålet mitt er fortsatt: Noen som vet om det finnes nyere versjoner enn 5.1? Hva har dere? Hva er siste versjon? Har XP Pro Engelsk versjon 5.1 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 5.1 = NT 5.1 som er den nyeste kjernen 2600 = final build som er "endelig". Det har ikke kommet noen service-packs enda til XP (kommer til sommeren visstnok). Du kan jo alltids ta turen innom Windows Update og laste ned alt du finner nødvendig der. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Ok, takk for svar. Ser ut som jeg har den siste vers. da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå