Gå til innhold

Funker FarCry på min maskin?


Anbefalte innlegg

er lite vits å laste ned ein 500mb demo og så finne ut att det ikkje virker...

 

ja, sånn er PC'en min

 

Athlon XP 1700 (1.46GHz)

512mb RAM

Radeon 9600 128mb

Har bare onboard lydkort(på ett nForce hovedkort) har det noe å si?''

 

vil det gå? viss ja, må jeg spille med minimum grafikk og lav oppløsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror nok du kan kjøre det men det kommer ikke til å gå silkeglatt. da må du ned i ganske lave oppløsninger.

Må ikke gå ut med opplysninger du ikke er klar over :thumbup:

Silkeglatt med en XP1900 og ett 9500Pro med alt på max har jeg vondt får å tro. Kjører selv en P4 3.8GHz og 9800Pro @ MYE, å får stort sett ikke mer enn

60 -> 70 FPS. Men det er klart at hvis ikke det skjer mye så holder det jo med 30 FPS da. Til dere som mener det går silkeglatt. Løp rett mot motstanderene på stranden i begynnelsen, å få de til å begynne å skyte, å kaste granater. Ha på FRAPS, å se hvor mye FRAMES dere har. Tviler på dere har noe mer enn 15 -> 20 FPS når det står på som værst............

Lenke til kommentar
tror nok du kan kjøre det men det kommer ikke til å gå silkeglatt. da må du ned i ganske lave oppløsninger.

Må ikke gå ut med opplysninger du ikke er klar over :thumbup:

Silkeglatt med en XP1900 og ett 9500Pro med alt på max har jeg vondt får å tro. Kjører selv en P4 3.8GHz og 9800Pro @ MYE, å får stort sett ikke mer enn

60 -> 70 FPS. Men det er klart at hvis ikke det skjer mye så holder det jo med 30 FPS da. Til dere som mener det går silkeglatt. Løp rett mot motstanderene på stranden i begynnelsen, å få de til å begynne å skyte, å kaste granater. Ha på FRAPS, å se hvor mye FRAMES dere har. Tviler på dere har noe mer enn 15 -> 20 FPS når det står på som værst............

Husk at du har et 9800 pro kort og har dx9 funksjoner som 9500 ikke har, derfor går det raskere med et 9500 kort.... Demoen justerer seg etter maskinvaren.

Lenke til kommentar
tror nok du kan kjøre det men det kommer ikke til å gå silkeglatt. da må du ned i ganske lave oppløsninger.

Må ikke gå ut med opplysninger du ikke er klar over :thumbup:

Silkeglatt med en XP1900 og ett 9500Pro med alt på max har jeg vondt får å tro. Kjører selv en P4 3.8GHz og 9800Pro @ MYE, å får stort sett ikke mer enn

60 -> 70 FPS. Men det er klart at hvis ikke det skjer mye så holder det jo med 30 FPS da. Til dere som mener det går silkeglatt. Løp rett mot motstanderene på stranden i begynnelsen, å få de til å begynne å skyte, å kaste granater. Ha på FRAPS, å se hvor mye FRAMES dere har. Tviler på dere har noe mer enn 15 -> 20 FPS når det står på som værst............

Husk at du har et 9800 pro kort og har dx9 funksjoner som 9500 ikke har, derfor går det raskere med et 9500 kort.... Demoen justerer seg etter maskinvaren.

Jeg hviste det var forskjell hvis man kjørte GeForce4 å 9800Pro PGA DX9 støtte, men hviste ikke at det var foskjell i fra 9500Pro til 9800Pro. Er eneste forskjellen PS1.1 til 2.0, eller er det mer??

 

Uansett.....My Bad :blush:

 

Men gleder meg til fulle utgaven kommer :yes:

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Jeg hviste det var forskjell hvis man kjørte GeForce4 å 9800Pro PGA DX9 støtte, men hviste ikke at det var foskjell i fra 9500Pro til 9800Pro. Er eneste forskjellen PS1.1 til 2.0, eller er det mer??

 

Uansett.....My Bad :blush:

 

Men gleder meg til fulle utgaven kommer :yes:

Her er spesifikasjonene:

 

9800

Features

Eight parallel rendering pipelines

Four parallel geometry engines

256-bit DDR memory interface

AGP 8X support

SMARTSHADER? 2.1

Full support for Microsoft® DirectX® 9.0 programmable vertex and pixel shaders in hardware

2.0 Vertex Shaders support vertex programs up to 65,280 instructions with flow control

2.0 Pixel Shaders support up to 16 textures per rendering pass

New F-buffer technology supports pixel shader programs with unlimited instructions

128-bit, 64-bit & 32-bit per pixel floating point color formats

Multiple Render Target (MRT) support

Shadow volume rendering acceleration

Complete feature set also supported in OpenGL® via extensions

SMOOTHVISION? 2.1

2x/4x/6x full scene anti-aliasing modes

Adaptive algorithm with programmable sample patterns

2x/4x/8x/16x anisotropic filtering modes

Adaptive algorithm with bi-linear (performance) and tri-linear (quality) options

HYPER Z? III+

3-level Hierarchical Z-Buffer with early Z test

Lossless Z-Buffer compression (up to 24:1)

Fast Z-Buffer Clear

Z cache optimized for real-time shadow rendering

TRUFORM? 2.0

2nd generation N-Patch higher order surface support

Discrete and continuous tessellation levels per polygon

Displacement mapping

VIDEOSHADER?

Seamless integration of pixel shaders with video

FULLSTREAM? video de-blocking technology

Noise removal filtering for captured video

MPEG-2 decoding with motion compensation, iDCT and color space conversion

All-format DTV/HDTV decoding

YPrPb component output*

Adaptive de-interlacing and frame rate conversion

Dual integrated display controllers

Dual integrated 10-bit per channel 400 MHz DACs

Integrated 165 MHz TMDS transmitter (DVI 1.0 compliant and HDCP ready)

Integrated TV Output support up to 1024x768 resolution

Windows® Logo Program compliant

 

9500

Eight parallel rendering pipelines

Four parallel geometry engines

128-bit DDR memory interface

AGP 8X support

SMARTSHADER? 2.0

Programmable pixel and vertex shaders

16 textures per pass

Pixel shaders up to 160 instructions with 128-bit floating point precision

Vertex shaders up to 1024 instructions with flow control

Multiple render target support

Shadow volume rendering acceleration

High precision 10-bit per channel frame buffer support

Supports Microsoft® DirectX® 9.0 and the latest version of OpenGL®

SMOOTHVISION? 2.0

2x/4x/6x full scene anti-aliasing modes

Adaptive algorithm with programmable sample patterns

2x/4x/8x/16x anisotropic filtering modes

Adaptive algorithm with bi-linear (performance) and tri-linear (quality) options

 

HYPER Z? III

3-level Hierarchical Z-Buffer with early Z test

Lossless Z-Buffer compression (up to 24:1)

Fast Z-Buffer Clear

 

TRUFORM? 2.0

2nd generation N-Patch higher order surface support

Discrete and continuous tessellation levels per polygon

Displacement mapping

 

VIDEOSHADER?

Seamless integration of pixel shaders with video

FULLSTREAM?video de-blocking technology

Noise removal filtering for captured video

 

MPEG-2 decoding with motion compensation, iDCT and color space conversion

All-format DTV/HDTV decoding

YPrPb component output

Adaptive de-interlacing and frame rate conversion

Dual integrated display controllers

Dual integrated 10-bit per channel 400 MHz DACs

Integrated 165 MHz TMDS transmitter (DVI 1.0 compliant)

Integrated TV Output support up to 1024x768 resolution

Optimized for Pentium® 4 SSE2 and AMD Athlon? 3Dnow!

PC 2002 compliant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...