E1rik Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Noen med "Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128DDR" som har flashet til Xt her? Jeg klarer det ihvertfall ikke. Har ikke mulighet til å kjøre 500/300 Blir vel 9800 Pro snart Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Når kommer den nye guiden VexX? Jeg vil prøve! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hmm funker ikke her Vet ikke hva som er feil men det går ikke. Disken booter riktig men når jeg skal skrive står det unknown command eller noe. Når jeg skal ekstraktere flashrom1.3 står det at filen er skadet weird... prøv å bruke flashrom 2.15 som jeg posta. Det skal virke ihvertfall. husk at det er flashrom -p 0 (en null, ikke en O som i Ole) må skrive " cd flashrom" for først å gå inn i mappen Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg beklager såå meget at jeg ikke har svart, men har hatt litt dårlig tid til forumet da skolearbeidet gnager på nakken. Den nye guiden kommer snart, jeg har den ferdig skrevet, men den ligger på skolen, er en "forandring/oppdatering" av den gamle, bare nærmere forklart. Oppdaget også visse feil med diverse BIOSer som jeg postet, glad jeg fjernet de i tide. Alle kort kan reddes ved bruk av PCI-kort (hvis du får blackscreen etc). Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vi trenger guiden nå VeXx. Håper du har tid til å legge den ut. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Hei igjen, guiden er så å si ferdig, men tør ikke å poste den. Det jeg egentlig venter på er nyere versjoner av BIOS-ene til produsentene, da mange av de viste seg å ha problemer. Som sagt, vil ikke herpe til noens kort. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei igjen, guiden er så å si ferdig, men tør ikke å poste den. Det jeg egentlig venter på er nyere versjoner av BIOS-ene til produsentene, da mange av de viste seg å ha problemer. Som sagt, vil ikke herpe til noens kort. Er vel fortsatt bare å bruke et PCI kort da? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Venter i spenning!!!!!! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Venter i spenning!!!!!! Jeg å Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Venter i spenning!!!!!! Jeg å me2 Håper det går denne gangen though Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kan du ikke legge ut guiden snart Vexx, Er ikke noen vits å holden den tilbake. Selv om du ikke har riktig Bios kan du legge ut informasjonen og instruksene. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kan du ikke legge ut guiden snart Vexx, Er ikke noen vits å holden den tilbake. Selv om du ikke har riktig Bios kan du legge ut informasjonen og instruksene. Enig. Men jeg har testa 4 bioser nå. Ingen av dem virker Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Kan du ikke legge ut guiden snart Vexx, Er ikke noen vits å holden den tilbake. Selv om du ikke har riktig Bios kan du legge ut informasjonen og instruksene. Enig. Men jeg har testa 4 bioser nå. Ingen av dem virker Okay okay, legger den ut i løpet av dagen og med en link til alle biosene.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kan du ikke legge ut guiden snart Vexx, Er ikke noen vits å holden den tilbake. Selv om du ikke har riktig Bios kan du legge ut informasjonen og instruksene. Enig. Men jeg har testa 4 bioser nå. Ingen av dem virker Okay okay, legger den ut i løpet av dagen og med en link til alle biosene.. Jippi BTW: Noen som har fått mer en 4123 i 3dmark 03 med 9600 pro? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Klokka nærmer seg skummelt klokka 24:00... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Klokka nærmer seg skummelt klokka 24:00... Sorry så meget, er klar nå, testa bare UT2k4 Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva oppnår jg ved å flashe mitt sapphire r9600 pro fireblade som går på 500/340 ? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva oppnår jg ved å flashe mitt sapphire r9600 pro fireblade som går på 500/340 ? Har spurt om det tidligere uten å få svar. Hvilke fordeler får man egentlig? (Bortsett fra at kortet nå heter XT istedet for PRO) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå