madsopp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 grrr . . . tatt vekk guiden Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Har svart skjerm jeg også nå, det er ikke kult Edit_ Skrivefeil Endret 2. februar 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 grrr . . . tatt vekk guiden Her er guiden 9600 Pro Til XT flash Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tror guiden er falsk. INGEN som har klart og flashe enda Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 grrr . . . tatt vekk guiden Her er guiden 9600 Pro Til XT flash Takker, det er en kompis av meg som har skrevet den Eller, vi i sammen Jeg har snakket med han, og han skal oppdatere guiden etter jeg er ferdig med flashen Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Tror guiden er falsk. INGEN som har klart og flashe enda Ja, guiden er falsk, jeg skrev den for tull.. Selvfølgelig er den ikke falsk, hadde ikke skrevet ett ord hadde jeg ikke gjort det selv, og har ett Radeon 9600Non-pro som er flashet til XT og ett 9800Pro som er flashet til 9800XT. Det er utrolig mange andre også som har flashet kortene, eller nærmere sagt, erfarne bekjente. Det er ikke mitt ansvar at folk flasher feil, jeg setter opp en guide for at folk skal følge den steg for steg, og når jeg da får PM fra brukere som tar snarveier som å ikke sjekke klokkefrekvensene først (prøve stabilitet på 500/300) eller å velge random BIOS, kan ikke det gå utover meg. Jeg skriver i tillegg at jeg ikke tar noe ansvar for det som blir gjort, men får du problemer, så hjelper jeg selvfølgelig. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Når kommer den "nye" guiden opp igjen? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Når kommer den "nye" guiden opp igjen? Den er på plass i løpet av dagen, gikk ned og hentet nytt 9600-non pro Sapphire kort som jeg skal gjøre det på, igjen Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Dere med BIOS problemer : 9600XT 128mb BIOS Virker helt fint på mitt kort Testet just Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ok. Sitter med mitt skjermkort i mens. Biosen du anbefalte funka ikke Har du noen andre tips? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Enda en 9600XT BIOS Den GeCube BIOSen funka ypperlig på mitt kort. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Enda en 9600XT BIOS Den GeCube BIOSen funka ypperlig på mitt kort. Er du heeeeelt sikker på at den funker på mitt kort? Sapphire 9600 PRO "Ultimate Edition" Vil være _helt_ sikker! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 BTW: Hvordan skjerkort flasha du? Merke....(asus,powercool ect) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 BTW: Hvordan skjerkort flasha du? Merke....(asus,powercool ect) Følg med litt!, han sier jo at han flasha et sapphire. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) BTW: Hvordan skjerkort flasha du? Merke....(asus,powercool ect) Følg med litt!, han sier jo at han flasha et sapphire. Upps Endret 2. februar 2004 av eXploid Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Enda en 9600XT BIOS Den GeCube BIOSen funka ypperlig på mitt kort. Funket ikke på mitt kort. Ødelakt grafikk osv Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skal gjøre et siste forsøk. Hvilken bios ville du ha anbelfalt? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Skal gjøre et siste forsøk. Hvilken bios ville du ha anbelfalt? Okay, den sistnevnte BIOSen er den "sikreste" som er ute, så hvis ikke den virker vet jeg nesten ikke. Må nesten si det som at du burde holde deg til 9600Pro BIOSen foreløpig da det utvikles nye 9600XT BIOSer som er dedisert til flashing. De (hvis det stemmer) burde være "på banen" om fem til åtte dager, da poster jeg de umiddelbart Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har også non pro kort...hvor langt kommer du med ditt sapphire? Ikke langt over 500 vell.... Med standar kjøling? Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 skulle du ikke teste ut flashing på et nytt kort a?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå